Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Bundel GIMP  (gelezen 1307 keer)

Offline jvecht

  • Lid
    • Just Vecht
Bundel GIMP
« Gepost op: 2023/11/09, 22:30:44 »
Ik heb voor ik dat parkinson kreeg ongeveer 50 handleidingen over GIMP geschreven. Maar die handleidingen liggen er uit en worden pas later teruggeplaatst. Nou heb ik juist daar dat parkinson die handleidingen hard voor nodig. Iemand hier die de handleidingen allemaal heeft voor me evt als bundel??

groet,

Just

(Baal nogal hiervan)

GIMP bundel 2018  38 cursussen met mooi oefenmateriaal. Lekker lezen of er wat van opsteken!
  Boekje "Werken met Xubuntu" 5000+ downloads!
     Het Helpmij Magazine Mei 2021

Re: Bundel GIMP
« Reactie #1 Gepost op: 2023/11/09, 23:45:15 »
@ jvecht,

ik heb jou een PB toegezonden.

Mvg.,
spievensterke.
Maté - Rolling Release 64bit. Test LinuxMint 21.xx.

Offline jvecht

  • Lid
    • Just Vecht
Re: Bundel GIMP
« Reactie #2 Gepost op: 2023/11/10, 00:53:24 »
Dank je wel, Ik heb je een antwoord gestuurd.

Groeten

Just
GIMP bundel 2018  38 cursussen met mooi oefenmateriaal. Lekker lezen of er wat van opsteken!
  Boekje "Werken met Xubuntu" 5000+ downloads!
     Het Helpmij Magazine Mei 2021

Offline Jenske

  • Lid
Re: Bundel GIMP
« Reactie #3 Gepost op: 2023/11/10, 12:36:34 »
Just, voor zover het een magere troost mag zijn: ik heb enorm genoten van je bijdragen (die handleidingen). We kennen elkaar niet (behoudens van dit forum), maar toch een hart onder de riem (of is het andersom?) vanwege een Belg aan de Schelde te Antwerpen. =)
.. Kubuntu 23.10 op een ...
.. geen idee welk computermerk, 32 Gbyte RAM, 4 Gbyte video-RAM

Offline jvecht

  • Lid
    • Just Vecht
Re: Bundel GIMP
« Reactie #4 Gepost op: 2023/11/10, 22:56:04 »
Hallo Jenske en Spievensterke,

Ik  heb inmiddels een bundel 47 voor elkaar gekregen. Alleen het voorblad nog aanpassen en de lijst met oefenmateriaal. Dan draait de boel weer. Alleen vertrouw ik nooit meer op derden om die bundels de aandacht te geven die ze verdienen.

Hartelijk dank voor jullie fijne woorden en hulp!

groet,

Just
GIMP bundel 2018  38 cursussen met mooi oefenmateriaal. Lekker lezen of er wat van opsteken!
  Boekje "Werken met Xubuntu" 5000+ downloads!
     Het Helpmij Magazine Mei 2021

Re: Bundel GIMP
« Reactie #5 Gepost op: 2023/11/10, 23:56:22 »
@ jvecht,

Fijn dat het jou gelukt is om de bundel (47) voor elkaar gekregen te hebben.
(Ik heb ze ook alle 47 terug gevonden op een van mijn externe hdd's, ik heb ze alle 47 in één map gestopt en klaar gezet voor jou  -- én ook voor persoonlijk gebruik).
Nu kan ik er ook sneller bij indien ik iets wil opzoeken wanneer een duidelijker uitleg nodig is.  ;)

Het ga je goed.
Groet,
spievensterke.
« Laatst bewerkt op: 2023/11/10, 23:59:33 door spievensterke »
Maté - Rolling Release 64bit. Test LinuxMint 21.xx.

Offline jvecht

  • Lid
    • Just Vecht
Re: Bundel GIMP
« Reactie #6 Gepost op: 2023/11/11, 13:03:57 »
Hoi Spievensterke,

Even een boterham en een bakje koffie. Ik werk aan mijn bundel over gimp en een pauze was op zijn plaas. Fotobewerking. Heb een filmpje gevonden op mijn iPad over David Yarrow. Youtube. Geweldig!

groet,

Just
GIMP bundel 2018  38 cursussen met mooi oefenmateriaal. Lekker lezen of er wat van opsteken!
  Boekje "Werken met Xubuntu" 5000+ downloads!
     Het Helpmij Magazine Mei 2021

Re: Bundel GIMP
« Reactie #7 Gepost op: 2023/11/12, 00:01:28 »
@ jvecht,

Citaat
Heb een filmpje gevonden op mijn iPad over David Yarrow. Youtube. Geweldig!

Fijn, mooie foto's --- maar zoals hij ze kon maken, op locaties die voor mij onbereikbaar zijn, kan ik niet.
Ik heb, de laatste vijf jaar, heel veel gefotografeerd, meestal in functie van de werken die ik aan/in het huis van de zoon uitvoerde -- verder dan in mappen steken kom ik momenteel niet (ik bewerk ze niet).
Het is zelfs al zo lang dat ik nog iets gedaan heb met Gimp -- ik ben het ietwat verleerd ... ^-^
Maté - Rolling Release 64bit. Test LinuxMint 21.xx.

Offline jvecht

  • Lid
    • Just Vecht
Re: Bundel GIMP
« Reactie #8 Gepost op: 2023/11/12, 10:18:54 »
Hoi Spievensterke,

Ik snap het  dat je er wat uit bent. Ik maak altijd een inhoudsopgave, want  dan kan je lekker bladeren. Cursus 40  gaat  over nabewerken en daar heb ik nog een vervolg op. Maar dat kost tijd en jij werkt aan het huis van je zoon. Toch ook goed??

groet,

Just

GIMP bundel 2018  38 cursussen met mooi oefenmateriaal. Lekker lezen of er wat van opsteken!
  Boekje "Werken met Xubuntu" 5000+ downloads!
     Het Helpmij Magazine Mei 2021