Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [OPGELOST] Vraag: welke updates zijn er uitgebracht SINDS de 11.10 release?  (gelezen 602 keer)

Offline desmond

  • Lid
Meestal wacht ik enkele maanden met upgraden naar de laatste release, zodat Canonical de tijd heeft nog wat bugs op te lossen. Nu vraag ik mij af welke wijzigingen er sinds de release zijn uitgebracht of welke bugs er sindsdien zijn opgelost. Ik heb gegoogled, maar de zoekalgoritmes leiden me telkens naar de generieke Ubuntu pagina's.  :|

Weet iemand waar ik de change list, of bug list kan vinden die is opgelost NA de release?
« Laatst bewerkt op: 2011/11/09, 07:24:33 door desmond »

Re: Vraag: welke updates zijn er uitgebracht SINDS de 11.10 release?
« Reactie #1 Gepost op: 2011/11/08, 20:17:31 »
nog steeds in development; helaas het is nog steeds niet wat het moet zijn (ik bevind me eigenlijk met deze versie in alpha 3 ....).

Nog even geduld zou ik zeggen. (Als je doelt op een stabiele, volwaardige versie van 11.10)
Gubuntu 17.04 wegens verdwijnen Unity binnenkort

Offline vanadium

  • Lid
Re: Vraag: welke updates zijn er uitgebracht SINDS de 11.10 release?
« Reactie #2 Gepost op: 2011/11/08, 22:03:17 »
Ik vind daarentegen dat mijn Ubuntu 11.10 nu op kruissnelheid is: start vlot op, loopt op alle vlakken heel stabiel. Voor mij opvallende bugs zijn: Libreoffice documenten die niet altijd met het correcte icoon op de Unity launcher geassocieerd zijn, of zelfs van het paneel "ontkoppeld" raken, en "zoek-terwijl-je-typt" die gebroken is in nautilus.

Ik moet er wel bij zeggen dat zeitgeist bij mij er af gegooid is. Mijn Dash is derhalve nutteloos, en ik gebruik in plaats gnome-do als launcher. Nee, een klassiek menu voor applicaties heb ik nog niet gemist.

Re: Vraag: welke updates zijn er uitgebracht SINDS de 11.10 release?
« Reactie #3 Gepost op: 2011/11/09, 04:34:02 »
Inderdaad vanadium dat klopt, maar toch... (ik drukte me iets te sterk uit in de vorige post) sommige, kleine, dingen lopen nog steeds niet goed.
Buiten dat is deze versie zeker niet slecht.

Zoals ik al zei: gewoon installeren (dat gaat supergoed) en even afwachten met de updates, die op een gezapig tempo de zaak alleen maar verbeteren. Ik merk dat ie alleen maar responsiever wordt met de tijd.
Gubuntu 17.04 wegens verdwijnen Unity binnenkort

Offline desmond

  • Lid
Re: Vraag: welke updates zijn er uitgebracht SINDS de 11.10 release?
« Reactie #4 Gepost op: 2011/11/09, 07:23:44 »
Releases gaan altijd gepaard met een aantal bugs die de periode daarna opgelost worden.

Eindelijk is het me gelukt de lijst te vinden (google-ongemakje):

https://launchpad.net/ubuntu/+milestone/oneiric-updates