Teams > Artwork

Standaard kleur achtergrond nieuw thema

(1/5) > >>

Ronnie:
In het topic over Het grote feedbacktopic voor het nieuwe forum werd door enkele personen voorgesteld om de donkere achtergrond (die geactiveerd kan worden door op het poppetje naast het menu item "Donaties" te drukken) standaard te maken.

Als we dit op het forum gaan wijzigen moeten ook de website, de verkiezings site en in de toekomst ook de wiki deze aanpassing doorvoeren. Voor we dit door willen voeren willen we weten of de meerderheid van de community achter deze wijziging staat.

Voorbeelden van alle websites in de 2 varianten
http://imgur.com/a/hzIkv#7

Welke vind jij het best, laat je mening hierboven horen.

Groet,
Het Artwork Team

Vistaus:
Hmm, ik zit te twijfelen tussen volledig zwart of zwart met subtiele puntjes (dus eigenlijk de donkere tegenhanger van nu).
Bedankt in ieder geval dat je dit serieus neemt! :)

Stefan de Vries:
Ik heb gestemd op de lichte achtergrondkleur, mits de knop met het mannetje bovenin behouden blijft. :)

erik1984:

--- Citaat van: Stefan de Vries op 2012/05/20, 10:11:20 ---Ik heb gestemd op de lichte achtergrondkleur, mits de knop met het mannetje bovenin behouden blijft. :)

--- Einde van citaat ---
Eens. Persoonlijk vind ik de lichte achtergrond met de puntjes het mooist, maar de keuze voor een donkere achtergrond moet er wel blijven voor mensen die dat willen.

Tom:
Voor mij hoeft het niet veranderd te worden ,zolang ik op het mannetje kan klikken is het goed voor mij. :)
De keuzemogelijkheid behouden.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie