Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Verschillen in/bij Linux Mint 17.1 Rebecca AMD64  (gelezen 431 keer)

Offline yJi

  • Lid
Verschillen in/bij Linux Mint 17.1 Rebecca AMD64
« Gepost op: 2015/06/08, 17:30:28 »
Naar mijn idee zitten er toch wel behoorlijke verschillen tussen de verschillende 17.1 versies van Linux Mint Rebecca.
Sowieso al qua de sneltoets combinaties die dus OOK wel werken in de amd64 versie van Xfce maar die totaal niet werken
in de andere 17.1 amd64 versies van Linux Mint.

Heeft dat misschien te maken omdat b.v. Xfce ook met Thunar werkt en dus niet met Nemo.
Dat is dan weer de niet geknipte versie als Nemo als bestandenbeheerder werkt?
Ook, en dat vind ik jammer, kan ik er wel mee printen,  maar scannen ook weer niet in de Xfce versie van LM 17.1 amd64.
Terwijl het wel allemaal werkte in de 17.1 32 bits Xfce LM versie.
Ik heb gehoopt dat het daar wel zou werken dan kan ik eindelijk de oude BenQ wegdoen.
Maar dat gaat dus niet qua het scannen en het opslaan ervan...en apart ook dat de Brother download versies dan ook weer niet
werken in de nieuwere LM 17.1 amd64  versies. Alleen het printen gaat wel goed, maar meer dus niet!
Het Licht aan het einde van de tunnel bestaat voor mij niet
Desktop+480 GB SSD Schijf, Videokaart 128GB Intel quatroprocessor CD/DVD brander . Linux Mint 20.0
Lenovo Thinkpad 500 GB Hdd, Videokaart 128 GB, CD/DVD brander met Linux Mint 19.3 en Windows 10 Pro