Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Ubuntu wint HME award!  (gelezen 2256 keer)

Ubuntu wint HME award!
« Gepost op: 2009/11/18, 19:19:26 »
Ubuntu is verkozen tot het beste open source besturingssysteem door de lezers van bladen en websites als Computer Idee, PCM, PC Consument, HET, Power Unlimited, [N]GAMER en Telegraaf Digitaal. Dat is natuurlijk best iets om trots op te zijn, want ook wij als community dragen met ondersteuning, documentatie, forum, events etc. bij aan de gebruikerservaring van Ubuntu.

http://www.hme2009.nl/awards.html

De HME Awards worden op vrijdag 27 november, aan het einde van de eerste HME-beursdag, in de Jaarbeurs te Utrecht uitgereikt aan onze Loco vertegenwoordiger, en een van de grondleggers van Ubuntu-NL, Dennis Kaarsemaker en Sebastian Schuaenburg een andere oudgediende die ook al jaren lang op veel fronten actief is voor Ubuntu-NL. Dus, Ubuntu liefhebbers die op de beurs aanwezig zijn, laat je horen! :D
« Laatst bewerkt op: 2009/11/18, 19:23:09 door Thomas de Graaff »

Offline ertai

  • Lid
    • programming
    • http://www.ertai.nl
Re: Ubuntu wint HME award!
« Reactie #1 Gepost op: 2009/11/18, 19:52:01 »
oh cool.. jammer dat ik er die dag niet bij kan zijn.. Moet gewoon werken.
Is je vraag opgelost? Markeer het als [OPGELOST] in de titel van je bericht!

Re: Ubuntu wint HME award!
« Reactie #2 Gepost op: 2009/11/18, 22:40:03 »
Ah, het is prachtig en zeer terecht dat Dennis die award in ontvangst neemt. Hij heeft echt onvoorstelbaar hard gewerkt om dit forum aan de praat te krijgen.
Als je in de breedte groeit,||groei je dan ook in de diepte?

Re: Ubuntu wint HME award!
« Reactie #3 Gepost op: 2009/11/19, 18:52:05 »
En dat is goed gelukt, dat aan de praat krijgen. :D

509535 berichten so far..

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Re: Ubuntu wint HME award!
« Reactie #4 Gepost op: 2009/11/19, 18:57:34 »
Ah, het is prachtig en zeer terecht dat Dennis die award in ontvangst neemt. Hij heeft echt onvoorstelbaar hard gewerkt om dit forum aan de praat te krijgen.

Daar heb ik inderdaad ook wat moeite mee. Enfin, de prijs en de bijbehorende publiciteit zijn natuurlijk goed voor Ubuntu, dat is de hoofdzaak, denk ik.

Re: Ubuntu wint HME award!
« Reactie #5 Gepost op: 2009/11/19, 19:10:15 »
Mooi zo'n award,geeft toch een stuk erkenning en waardering. :) :)
Kubuntu 20.04

Offline furioza

  • Lid
    • furioza.nl
Re: Ubuntu wint HME award!
« Reactie #6 Gepost op: 2009/11/19, 19:49:46 »
Dat is idd een mooi gebaar. Dat laat mijns inziens toch wel zien dat er iets bereikt word. Zeker als ik die bladen zo lees. Dat zijn geen kleine op dit gebied.

Verder natuurlijk ere wie ere verdient. Dus idd dat dit in goede handen is.
MVG Rik

www.furioza.nl
Ubuntu user # 498505

Offline testcees

  • Documentatieteam
    • testcees
    • www.testcees.nl
Re: Ubuntu wint HME award!
« Reactie #7 Gepost op: 2009/11/20, 10:30:10 »
Gefeliciteerd!

Dennis en Sebastiaan veel plezier gewenst bij de prijsuitreiking!
Klik links bovenin op Documentatie

Re: Ubuntu wint HME award!
« Reactie #8 Gepost op: 2009/11/20, 16:11:57 »
Ah, het is prachtig en zeer terecht dat Dennis die award in ontvangst neemt. Hij heeft echt onvoorstelbaar hard gewerkt om dit forum aan de praat te krijgen.

Daar heb ik inderdaad ook wat moeite mee. Enfin, de prijs en de bijbehorende publiciteit zijn natuurlijk goed voor Ubuntu, dat is de hoofdzaak, denk ik.

Waar heb jij wat moeite mee?
OS: Ubuntu Gnome 22.04/Xubuntu 22.04; Windows 10 (dualboot) en RPI 2, 3 en 4: Bitwarden en Pihole (rpi2) Bullseye xfce, Retropie en Twister
***Steunpunt***  voor andere steunpunten: https://kaart.ubuntu-nl.org/
                    "Echte wijsheid is weten wat je niet weet"

Re: Ubuntu wint HME award!
« Reactie #9 Gepost op: 2009/12/01, 17:04:41 »
Na het einde van de eerste van de drie HCC dagen 2009 was er de uitreiking van de HME awards 2009. Het was een hele zit, 47 awards in totaal.  :o Gelukkig wist de presentator er met de nodige humor de gang in te houden, en werden we verwend met drankjes en bitterballen.  Het foto moment was erg leuk, Dennis en Sebastian straalden van trots op ubuntu-nl.  :) Maarten, Siaman en ik hebben natuulijk van ons laten horen met gejuich.





Na de uitreiking van de award zijn Dennis, Sebastian en ik nog even blijven hangen en hebben we gezellig bijgepraat onder het genot van het door HME aangeboden buffet. Fijn om Dennis een keer irl te ontmoeten. Sebastian was nog bijna aan het salsadansen geslagen met de schone serveerster, helaas was de dj niet te vermurwen om een lekker salsamuziekje op te zetten. :( :D Al met al hebben we lol gehad en was het een heel leuke ervaring, en is de uitreiking van de award weer een blijk van de waardering die Ubuntu van gebruikers krijgt.

Re: Ubuntu wint HME award!
« Reactie #10 Gepost op: 2009/12/01, 20:28:20 »
Wie had het niet gedacht, ubuntu is denk ik nog wel de bekendste toch?

Offline Badeend

  • Lid
Re: Ubuntu wint HME award!
« Reactie #11 Gepost op: 2009/12/05, 13:33:00 »
Oei...
Win7 beste besturingssysteem, jammer.
Had Ubuntu moeten zijn ^-^
A pinguïn is a Linux.
A Ubuntu is a miracle.

Re: Ubuntu wint HME award!
« Reactie #12 Gepost op: 2009/12/06, 20:47:14 »
Oei...
Win7 beste besturingssysteem, jammer.
Had Ubuntu moeten zijn ^-^

Win7 beste besturingssysteem

Win7 beste closed besturingssysteem