Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Uitzondering bij energiebeheer?  (gelezen 428 keer)

Offline whirlwim

  • Lid
Uitzondering bij energiebeheer?
« Gepost op: 2014/03/03, 20:42:28 »
kan ik, als ik een termijn instel voor het automatisch naar de pauzestand gaan na "inactiviteit", een uitzondering toevoegen voor wanneer de computer muziek staat te spelen? ( ik ben eigenlijk verbaasd dat "muziek afspelen" toch lijkt te vallen onder "in-activiteit"....)

Offline whirlwim

  • Lid
Re: Uitzondering bij energiebeheer?
« Reactie #1 Gepost op: 2014/03/04, 07:04:43 »
hoe komt het dat er onderaan "onderwerp opgelost" staat, terwijl ik nog geen reactie gekregen heb? :|

Offline Kees3

  • Lid
Re: Uitzondering bij energiebeheer?
« Reactie #2 Gepost op: 2014/03/04, 07:47:33 »
Met inactiviteit wordt inactiviteit van de gebruiker bedoeld, niet persé van de pc. Zit er misschien een optie in je muziekspeler die pauzestand kan voorkomen?

Re: Uitzondering bij energiebeheer?
« Reactie #3 Gepost op: 2014/03/04, 11:31:43 »
hoe komt het dat er onderaan "onderwerp opgelost" staat, terwijl ik nog geen reactie gekregen heb? :|

Dat is een knop waar je op kunt klikken. Als je daarop kilt wordt ht topic als opgelost gemarkeerd.

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Re: Uitzondering bij energiebeheer?
« Reactie #4 Gepost op: 2014/03/04, 11:37:40 »
Met inactiviteit wordt inactiviteit van de gebruiker bedoeld, niet persé van de pc. Zit er misschien een optie in je muziekspeler die pauzestand kan voorkomen?
Dat is inderdaad het goede antwoord....  :)

In de voorkeuren van je muziekspeelprogramma, zou een optie moeten staan waarmee je muziekspeler het energiebeheer uitschakelt wanneer hij aan het spelen is. Die optie moet je dan even inschakelen...

Let wel: mogelijk is het "alleen" een optie om de *schermbeveiliging* uit te schakelen tijdens het afspelen van muziek. Meestal is dat genoeg, omdat die doorgaans is gekoppeld aan het energiebeheer. Maar het zou kunnen dat je toch nog wat moet doen aan de algemene instellingen van pauzestand....
« Laatst bewerkt op: 2014/03/04, 11:40:39 door Pjotr »