Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Amarok probleempje.  (gelezen 897 keer)

eikelmuis

  • Gast
Amarok probleempje.
« Gepost op: 2007/07/11, 20:19:23 »
Ik had Amarok op mijn PC staat nu heb ik na een herinstall van Ubuntu 7.04 ook Amarok opnieuw  geinstalleerd via Synaptic maar ik ondervind nu alleen maar problemen die ik daarvoor nooit had.
Hij hield de info die ik ingaf niet vast als ik een nummer in de afspeellijkst wil zetten gebeurden dat niet het enige dat gebeurde was onderin beeld kwam te staan: afspeel lijst wordt gevuld : en die blijft steken bij 20% dan komt er na +/- 10 min een venstertje dat ik een MP3 support kan installeren het geen ik de dag daarvoor ook al had gedaan.
Dit was ik niet gewent ,dus heb ik Amarok en Amarok-Xine Volledig verwijderd en daarna weer geinstalleerd maar tot mijn verbazing krijg ik weer de zelfde inhoud en playlisten als in de vorige installatie.
Nu wil ik weten wat ik kan doen om een totaal schone install te maken dus alle  evt verborgen bestanden wegwerken.

Kan iemand mij hier mee helpen

Rob

Pensacola

  • Gast
Amarok probleempje.
« Reactie #1 Gepost op: 2007/07/11, 20:21:54 »
Je zal in je home folder moeten zoeken naar de map .kde/share/apps/amarok/ en deze verwijderen. Amarok zet dan alle instellingen terug naar de 'fabrieksstandaard'

eikelmuis

  • Gast
Amarok probleempje.
« Reactie #2 Gepost op: 2007/07/11, 20:25:23 »
Citaat van: Pensacola
Je zal in je home folder moeten zoeken naar de map .kde/share/apps/amarok/ en deze verwijderen. Amarok zet dan alle instellingen terug naar de 'fabrieksstandaard'
Als ik het dan goed begrijp moet Amarok nog op de PC staan want ik had Amarok al verwijderd.

Rob

eikelmuis

  • Gast
Amarok probleempje.
« Reactie #3 Gepost op: 2007/07/11, 20:41:07 »
Ik heb het gevonden en verwijderd heb alles op nieuw geinstalleerd maar ik blijf dezelfde fouten houden .
begin weer van voor af aan.

Rob

schoappied

  • Gast
Amarok probleempje.
« Reactie #4 Gepost op: 2007/07/11, 20:48:04 »
Deze installeren via de synaptic?  libxine-extracodecs

eikelmuis

  • Gast
Amarok probleempje.
« Reactie #5 Gepost op: 2007/07/12, 10:52:30 »
Schoappled je antwoord is goud waard Amarok werkt weer als vanouds

THX

Heb lxquick geprobeerd en werkt echt goed perfect alternatief voor Google  dit is voor iedereen een aanrader.

Rob