Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Google Chrome chrome://flags opties probleem  (gelezen 388 keer)

Google Chrome chrome://flags opties probleem
« Gepost op: 2014/09/11, 16:36:06 »
Hallo,

Ik heb wat zitten te klooien met mijn Google Chrome settings die te vinden zijn onder chrome://flags. Bijvoorbeeld hardware versnelling inschakelen.

Alles ging tot dat ik mijn systeem uit zette en later weer aan zette. Ik kon Google Chrome niet meer opstarten. En als Chrome wel opstarte, dan crashte die. Ik denk dus dat het met die settings van chrome://flags te maken heeft.

Hoe kan ik dit weer ongedaan maken? Er is er net zoiets als bij Firefox dat je een prefs.js bestand moet verwijderen (dit kwam  ik  tegen op google op een wat verouderde Ubuntu website met allerlei tips over Ubuntu en programma's) of heeft Chrome zo'n bestand niet?

Bedankt!
« Laatst bewerkt op: 2014/09/11, 16:52:02 door Daffy Duck »

Offline BenMedia

  • Lid
    • Ben-Media
Re: Google Chrome chrome://flags opties probleem
« Reactie #1 Gepost op: 2014/09/11, 17:17:53 »
Volledig verwijderen en daarna opnieuw installeren denk ik.
Leverancier Ubuntu, Xubuntu, Lubuntu en Mint PC's

Re: Google Chrome chrome://flags opties probleem
« Reactie #2 Gepost op: 2014/09/11, 17:22:49 »
Volledig verwijderen en daarna opnieuw installeren denk ik.
Dat had ik dus vanochtend al geprobeerd ook, werkt niet op de een of andere manier, blijft gewoon vastlopen en crashen. zit er al mee sinds gisteravond.  moet toch iets anders zijn lijkt mij zoals ik al zei een bestand die je moet verwijderen. waar slaat google chrome zijn bestanden op? ook in een hidden foldeR?

Offline Moob

  • Lid
Re: Google Chrome chrome://flags opties probleem
« Reactie #3 Gepost op: 2014/09/11, 18:02:19 »
Chrome configuratie staat dacht ik in ~/.config/google-chrome Als je die dus weghaald zal chrome zijn configuratie opnieuw maken.