Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Windows 7, Wifi verbind verkeerd via WAN miniport  (gelezen 424 keer)

Windows 7, Wifi verbind verkeerd via WAN miniport
« Gepost op: 2016/02/01, 21:24:28 »
Nieuwe HDD dualboot mint /win 7, maar wifi lukt niet in windows. Verbindpogingen via WAN miniport, hoe veranderd men dat?
LINUX senior,Unix kennis, HP25 en HP85. PC HP Compaq, 32 bits dual-core, 2 GHz, 4 GB, Mint 20.2, Tweede PC: Gebruikte laptop

Re: Windows 7, Wifi verbind verkeerd via WAN miniport
« Reactie #1 Gepost op: 2016/02/03, 06:27:26 »
Eigenlijk heb ik Windows 7 alleen geïnstalleerd voor mijn videobewerkingspakket, dus daar geen internetverbinding voor nodig.

Piet
LINUX senior,Unix kennis, HP25 en HP85. PC HP Compaq, 32 bits dual-core, 2 GHz, 4 GB, Mint 20.2, Tweede PC: Gebruikte laptop

DarkEra

  • Gast
Re: Windows 7, Wifi verbind verkeerd via WAN miniport
« Reactie #2 Gepost op: 2016/02/03, 15:47:23 »
Hou in de gaten dat dit forum gedeelte alleen voor andere Linux distributies is en niet voor Windows bedoeld is.... aangezien je support vraagt voor Windows 7.....:

Citaat
Dit forum is bedoeld voor ondersteuning bij andere Linuxdistributies dan Ubuntu. De Ubuntu-gebruiker die naast Ubuntu ook nog vragen heeft over andere Linux-distributies en de gebruikers van Ubuntu derivaten kunnen hier hun vragen stellen

https://forum.ubuntu-nl.org/index.php?topic=45961.0

Offline TopGear

  • Forumteam
Re: Windows 7, Wifi verbind verkeerd via WAN miniport
« Reactie #3 Gepost op: 2016/02/03, 15:56:35 »
Ik vind bovenstaande dan ook de reden om dit topic te sluiten. Dit is per slot van rekening voornamelijk een Ubuntu-forum. Windows kwesties kunnen beter bij Helpmij, Tweakers of Hardware.info gesteld.