Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: IceWM en IceFX  (gelezen 267 keer)

IceWM en IceFX
« Gepost op: 2014/12/10, 21:03:12 »
Hallo lezer(es),

Ik ben hier bezig met een Ubuntu blokkendoos, minimal cd en daarbij gebruik IceWM als WM. Het is inmiddels alweer een poosje geleden dat ik zoiets voor het laatst gedaan heb (14.04 was toen nog beta). Ik had wat andere ideetjes en wilde in sommige dingen het iets moderner hebben en een tikkeltje meer 'bloat'. Zo gebruik ik nu pcmanfm ipv rox voor het desktop (wel zo makkelijk met het mounten etc). Het ziet er allemaal net wat netter uit, maar ik stuit op 1 probleem. In het verleden kon ik gewoon 2 mapjes (en bestanden kopiĆ«ren  maken voor geluidseffecten in IceWM, voor zover ik weet heb ik het precies gedaan zoals anders, maar alles wat ik hoor dus geen geluid. Is er misschien nog een 'oudgediende' die IceWM (heeft) gebruikt en weet waar ik het zoeken moet?  Alvast bedankt! Voor alle volledigheid plaats ik het artikel, en de patches die daarbij staan was ik nooit nodig..  http://triq.net/theme/icefx

Groetjes,
Theo
Ryzen 7 1700 16gb, RX 580 8gb, AOC 24" FreeSync scherm,  Corsair Strafe Red (mechanisch toetsenbord), 256GB SSD, 4 TB HDD. OS: Linux Mint