Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: (Niet op te lossen) Updaten Microsoft Media Pack.  (gelezen 5003 keer)

Re: Updaten Microsoft Media Pack.
« Reactie #25 Gepost op: 2009/10/02, 14:58:47 »
Heer Koos, ik heb uw raad gevolgd. Alle Moonlight uit de persoonlijke map, de Siverlight-plugin en Moonlight add-on eruit. Toen naar het Nos 24-uurs journaal. Daar werd mij inderdaad gevraagd of ik Silverlight wilde installeren, waarna ik naar de Moonlight site werd geleid. Toen alles er weer in en weer naar Nos 24-uurs. Het scherm bleef zwart en toen ik erop klikte kreeg ik weer de inmiddels beruchte mededeling: Waiting for video. Wat denkt u, zal ik toch maar het klooster ingaan?

Re: Updaten Microsoft Media Pack.
« Reactie #26 Gepost op: 2009/10/02, 23:44:26 »
Ik heb besloten het klooster in te gaan. Bij Wanda in de buurt staat het klooster waar hij de dames vandaan haalt die op zijn site staan afgebeeld. Ik denk dat ik daar maar eens troost ga zoeken.

Re: (Niet op te lossen) Updaten Microsoft Media Pack.
« Reactie #27 Gepost op: 2009/10/02, 23:49:30 »
Het is wel een erg commercieel klooster. =D
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Re: (Niet op te lossen) Updaten Microsoft Media Pack.
« Reactie #28 Gepost op: 2009/10/03, 00:05:23 »
Geloof ik niets van. Kloosters zijn geestelijke instellingen. Daar houdt men zich niet bezig met zoiets als het slijk der aarde.

Re: (Niet op te lossen) Updaten Microsoft Media Pack.
« Reactie #29 Gepost op: 2009/10/03, 00:09:07 »
Dan zijn er echt niet van die dames. :rolleyes:
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline Tom

  • Lid
Re: (Niet op te lossen) Updaten Microsoft Media Pack.
« Reactie #30 Gepost op: 2009/10/03, 00:13:32 »
Heer Degenhart pas op met Uw bloeddruk. XD XD
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Re: (Niet op te lossen) Updaten Microsoft Media Pack.
« Reactie #31 Gepost op: 2009/10/03, 00:26:57 »
Wel eens opgemerkt dat dames die zich in hoofdzaak door geld laten leiden in de kortste keren hun schoonheid kwijt zijn?

Offline testcees

  • Documentatieteam
    • testcees
    • www.testcees.nl
Re: (Niet op te lossen) Updaten Microsoft Media Pack.
« Reactie #32 Gepost op: 2009/10/03, 00:34:48 »
Wel eens opgemerkt dat dames die zich in hoofdzaak door geld laten leiden in de kortste keren hun schoonheid kwijt zijn?
Gelukkig nog niet.  XD
Maar iets meer ontopic:
Novell zou ook het Media Pack van Microsoft moeten vervangen, maar doet dat kennelijk niet. Omdat beide firma's niet danwel onvoldoende samenwerken ontstaat scheefgroei tussen de ontwikkeling van beide onderdelen..
Deze analyse betwijfel ik, er is juist samenwerking tussen Novell (opensuse) en Microsoft (Windows).
http://www.novell.com/linux/microsoft/
Niet dat deze informatie iets gaat helpen aan het probleem...
Klik links bovenin op Documentatie

DarkEra

  • Gast
Re: (Niet op te lossen) Updaten Microsoft Media Pack.
« Reactie #33 Gepost op: 2009/10/03, 00:36:37 »
Heren, met alle respect maar we zitten hier in het Ondersteunings gedeelte van het forum. Wij willen bij deze voorstellen om het Offtopic gebabbel voort te zetten in het Offtopic gedeelte van het forum, daar waar het thuis hoort. Alvast hartelijk dank.

Re: (Niet op te lossen) Updaten Microsoft Media Pack.
« Reactie #34 Gepost op: 2009/10/03, 11:06:17 »
Als ik 24 uur journaal open zie ik iets opvallends.
Onderaan heb je ook nog een keuze om het met WMP te bekijken.

Als ik FF open, dan krijg ik ook de optie om dat SL gedoe te installeren en ik zie op dat moment niets.
Daarna klikte ik op de WMP link en daar was gewoon beeld.
Is dat geen optie?
Ubuntu Pocket Guide and Reference - LinuxCommands.org - Manual Pages (man)

PC: Ubuntu 18.04 LTS /  Intel Core i5 8600 / Gigabyte B360M DS3H / Samsung 970 EVO / Corsair Vengeance LPX 16GB

Offline bas.

  • Lid
    • Wat mij bezig houdt
Re: (Niet op te lossen) Updaten Microsoft Media Pack.
« Reactie #35 Gepost op: 2009/10/03, 18:54:54 »
Hoe zit dat nou met dat media pack want bij mij wordt er niet om zo'n pack gevraagt en 24 uur journaal doet hier (ook) niks.
=SOG= 4 life

laptop DELL Inspiron 1525 ubuntu 9.10

Ubuntu user # 27873

Wat mij bezig houdt

Offline Tom

  • Lid
Re: (Niet op te lossen) Updaten Microsoft Media Pack.
« Reactie #36 Gepost op: 2009/10/03, 20:05:14 »
Als ik 24 uur journaal open zie ik iets opvallends.
Onderaan heb je ook nog een keuze om het met WMP te bekijken.

Als ik FF open, dan krijg ik ook de optie om dat SL gedoe te installeren en ik zie op dat moment niets.
Daarna klikte ik op de WMP link en daar was gewoon beeld.
Is dat geen optie?

Yep WMPlayer aanklikken en dat ding speelt. XD
Dat is één van de reden dat ik Moonlight er af gesmeten heb , geen geduvel meer met die updates.
En weer een Addon minder. :)
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Re: (Niet op te lossen) Updaten Microsoft Media Pack.
« Reactie #37 Gepost op: 2009/10/03, 21:30:35 »
Als ik 24 uur journaal open zie ik iets opvallends.
Onderaan heb je ook nog een keuze om het met WMP te bekijken.

Als ik FF open, dan krijg ik ook de optie om dat SL gedoe te installeren en ik zie op dat moment niets.
Daarna klikte ik op de WMP link en daar was gewoon beeld.
Is dat geen optie?

Yep WMPlayer aanklikken en dat ding speelt. XD
Dat is één van de reden dat ik Moonlight er af gesmeten heb , geen geduvel meer met die updates.
En weer een Addon minder. :)

Er zijn zat websites die jou dwingen om silverlight te gebruiken.

Re: (Niet op te lossen) Updaten Microsoft Media Pack.
« Reactie #38 Gepost op: 2009/10/03, 21:50:15 »
Heer shinger, u heeft helemaal gelijk. Het gekke is dat Silverlight/Moonlight het bij mij ooit wel gedaan heeft. Mar dat was nog in de goeie oude tijd zal ik maar zeggen.

Offline KoosK

  • Lid
Re: (Niet op te lossen) Updaten Microsoft Media Pack.
« Reactie #39 Gepost op: 2009/10/04, 01:41:43 »
N.B. en allereerst: Nederland24.nl is, zoals ook op de website wordt vermeld, nog niet gereed voor Linux-gebruikers, door de vernieuwing van de website gaat er daar op het moment wel meer mis. Zo crasht Firefox bij mij momenteel vaak op de standaard asf-streams van Uitzending Gemist als ik geen add-blocker aan heb staan. Verder verkeert Moonlight 2 natuurlijk ook nog in beta-stadium.

Nieuwe poging. Moonlight werkt bij mij niet in Firefox als de Totem-plugin ("totem-mozilla") en de VLC-plugin ("mozilla-plugin-vlc") beide geïnstalleerd zijn. Met beide plugins geïnstalleerd bleek dat als ik "about:plugins" enterde in de adresbalk van Firefox, de Silverlight Plug-In als bestandsnaam "libvlcplugin.so" had, dus verwees naar de VLC Multimedia Plug-In. Het gevolg was een zwart videoscherm met de tekst "Waiting for video". Het crashen van Firefox en het niet goed laden van webpagina's bleek ook tot de mogelijkheden te behoren. In eerste instantie heb ik de VLC-plugin verwijderd, maar omdat ik streaming media normaliter VLC-gedecodeerd laat afspelen probeerde ik het ook andersom. Dus "mozilla-plugin-vlc" geïnstalleerd en "totem-mozilla" -volledig- verwijderd. Beide methoden werken, de laatste met betere resultaten. In "about:plugins" bekeken heeft de Silverlight Plug-In nu als bestandsnaam het eigen "libmoonloaderxpi.so" en verwerkt Moonlight/Silverlight zowel de streams van de publieke als van de commerciële omroepen (uitzending/programma gemist) goed. Aangezien VLC + Totem ook wel erg dubbelop is, vind ik het voorlopig prima zo.



Gebruikte software: Ubuntu Hardy (8.04), Moonlight 1.99.5 (beta), VLC en codecs via de repository van ppa.launchpad.





« Laatst bewerkt op: 2009/10/04, 03:03:26 door KoosK »

Re: (Niet op te lossen) Updaten Microsoft Media Pack.
« Reactie #40 Gepost op: 2009/10/04, 02:22:15 »
Heer Koos, zeer bedankt voor uw uitleg. Ik herken een heleboel van uw verhaal. Het lijkt me beter de verdere ontwikkelingen af te wachten, aangezien alles nog in beta stadium verkeert. Daar komen we ooit uit. Tot dan heb ik liever VLC dan Moonlight. Ik zie het zolang wel zonder Silverlight/Moonlight te rooien. Weet u overigens dat Moonlight ook illegaal gestookte whiskey is? Die noemen ze nu Bourbon. Deze Moonlight doet het altijd. Vraag maar aan Wanda.

Offline bas.

  • Lid
    • Wat mij bezig houdt
Re: (Niet op te lossen) Updaten Microsoft Media Pack.
« Reactie #41 Gepost op: 2009/10/04, 10:10:58 »
Ik heb je oplossing geprobeerd Koos maar dit helpt bij mij ook niet geen probleem de update's van het programma volgen elkaar vrij snel op.
=SOG= 4 life

laptop DELL Inspiron 1525 ubuntu 9.10

Ubuntu user # 27873

Wat mij bezig houdt