Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: updaten documentatie ivm firefox  (gelezen 4135 keer)

updaten documentatie ivm firefox
« Gepost op: 2012/05/12, 13:18:47 »
ik had gelezen in dit topic http://forum.ubuntu-nl.org/ubuntu-nl/vacatures-nieuwe-teamleden/msg819486/#msg819486
dat het wenselijk was om het documantatie ivm firefox te updaten http://wiki.ubuntu-nl.org/WerkenMetUbuntu
ben er snel eens mee bezig geweest en dit is mijn voorstel
zie https://www.dropbox.com/s/6on1kxkjyz365ay/firefox.odt

Re: updaten documentatie ivm firefox
« Reactie #1 Gepost op: 2012/05/12, 13:47:08 »
Lijkt me een prima pagina met duidelijke uitleg. Als je een beetje bekend bent met het wijzigen van de wiki, dan je dit zo vervangen voor pagina van nu.
Als je toch een beetje vrees hebt voor het wijzigen, meld het even hier, dan past iemand van het documentatieteam het voor je aan ;)

Let wel even op dat je de afbeeldingen gelijk een handelbaar formaat geeft voor je ze upload.

Offline Rachid

  • Lid
    • rachidbm
    • Mijn blog
Re: updaten documentatie ivm firefox
« Reactie #2 Gepost op: 2012/05/12, 17:09:31 »
Hey verhelsttje, mooi werk! Het is iets makkelijker als je dit soort dingen gewoon gelijk op de wiki doet. Maar als je hier nog moeite mee hebt, begrijp ik dat ook. Kun je dit zoals Luckiboy ook al zei zelf op de wiki doorvoeren? Of heb je hulp nodig...

Als iemand geen Dropbox heeft, kan hij je voorstel niet zien, aangezien je moet in loggen om het te kunnen bekijken. Misschien gewoon als text neerzetten?
Je kunt toch gewoon op Download klikken? (die dikke blauwe knop naast "add to my dropbox")
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Re: updaten documentatie ivm firefox
« Reactie #3 Gepost op: 2012/05/12, 17:10:19 »
Als iemand geen Dropbox heeft, kan hij je voorstel niet zien, aangezien je moet in loggen om het te kunnen bekijken. Misschien gewoon als text neerzetten?


Dat is niet waar. Ik heb ook geen Dropbox maar ik kan prima op Download klikken.

Offline vanadium

  • Lid
Re: updaten documentatie ivm firefox
« Reactie #4 Gepost op: 2012/05/12, 18:05:59 »
Ze vertrouwen het blijkbaar niet bij jou, Femke  :D Ook ik moest niet inloggen. Blijkbaar kan je met dropbox bestanden helemaal publiek zetten.

Re: updaten documentatie ivm firefox
« Reactie #5 Gepost op: 2012/05/12, 20:11:08 »
Ik moest inloggen, sorry. Nu heb ik eens iets wat een ander niet heeft Vistaus. Dus het is niet waar, kan ik niet zeggen.
zal het de volgende keer ergens anders neerzetten maar ik heb iemand gevraagd die ook geen dropbox heeft en hij kon het gewoon downloaden ....

over het bijwerken in de wiki zal ik nog eens moeten kijken , maar ik wou eerst eens jullie gedacht opmerkingen

Re: updaten documentatie ivm firefox
« Reactie #6 Gepost op: 2012/05/13, 08:48:38 »
Goed gedaan, verhelsttje!

Re: updaten documentatie ivm firefox
« Reactie #7 Gepost op: 2012/05/13, 10:35:52 »
Goed gedaan, verhelsttje!

dank je
ik heb nog een vraagje over de "geschikt voor : ubuntu" versie .... welke moet ik daar nog invullen ? 11.10 en 12.04 of iets anders nu staat er nog  8.04 ~ 10.10
http://wiki.ubuntu-nl.org/community/Firefox

Offline Tom

  • Lid
Re: updaten documentatie ivm firefox
« Reactie #8 Gepost op: 2012/05/13, 11:12:40 »
Functionaliteit

    Tab Mix Plus - is zeer handig als u veel met tabbladen werkt.
    All-in-One Sidebar - makkelijke toegang tot allerlei bekende functies, maar dan vanuit een zijbalk.
    Tiny Menu - maakt het menu kleiner.

This extension is no longer maintained.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Re: updaten documentatie ivm firefox
« Reactie #9 Gepost op: 2012/05/13, 11:29:17 »
@verhelstte
Ik zou invullen 10.10 ~ 12.04, zolang er al Unity is dus

Re: updaten documentatie ivm firefox
« Reactie #10 Gepost op: 2012/05/13, 11:42:19 »
Functionaliteit

    Tab Mix Plus - is zeer handig als u veel met tabbladen werkt.
    All-in-One Sidebar - makkelijke toegang tot allerlei bekende functies, maar dan vanuit een zijbalk.
    Tiny Menu - maakt het menu kleiner.

This extension is no longer maintained.
heb het even opgezocht en geinstaleerd en bij mij lukt het (ubuntu 12.04 ff 12

@verhelstte
Ik zou invullen 10.10 ~ 12.04, zolang er al Unity is dus
zal deze dan aanpassen ...

Offline Tom

  • Lid
Re: updaten documentatie ivm firefox
« Reactie #11 Gepost op: 2012/05/13, 11:49:47 »
[heb het even opgezocht en geinstaleerd en bij mij lukt het (ubuntu 12.04 ff 12]
Ja zekers lukt het ,maar hoe zit het met onderhoud van deze Add-on  laatste update 08.07.11,dat bedoelde ik en zolang ik zo iets niet weet beveel ik zoiets niet aan.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Re: updaten documentatie ivm firefox
« Reactie #12 Gepost op: 2012/05/13, 11:53:45 »
[heb het even opgezocht en geinstaleerd en bij mij lukt het (ubuntu 12.04 ff 12]
Ja zekers lukt het ,maar hoe zit het met onderhoud van deze Add-on  laatste update 08.07.11,dat bedoelde ik en zolang ik zo iets niet weet beveel ik zoiets niet aan.

zal hem er anders van tussen laten ,heb het overgenomen van een Engelse pagina

Re: updaten documentatie ivm firefox
« Reactie #13 Gepost op: 2012/05/13, 21:57:02 »
[heb het even opgezocht en geinstaleerd en bij mij lukt het (ubuntu 12.04 ff 12]
Ja zekers lukt het ,maar hoe zit het met onderhoud van deze Add-on  laatste update 08.07.11,dat bedoelde ik en zolang ik zo iets niet weet beveel ik zoiets niet aan.


Precies.