Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Alternatief voor Pocketdivxencoder voor Linux?  (gelezen 2462 keer)

Alternatief voor Pocketdivxencoder voor Linux?
« Gepost op: 2009/02/09, 21:46:33 »
dames, heren
Ik heb lang gegoogled maar ik zie geen hulp: ik zoek een werkend alternatief dat vergelijkbaar grafisch bediend kan worden en werkt als pocketdivxencoder. Daar maak ik een kopie van een divx film van die ik op mijn pda kan afspelen. Ik ben tot op heden niets tegen gekomen. Het werkt echt niet onder Wine dus is dat geen alternatief. Alles getest maar nada.
Wie heeft de gouden tip ??
What's in a name....
AMD Zambezi FX6100, 16 Gb intern, Nvidia GTX650 TI, SSD Samsung 830, SSD Liteon 160 Gb. 1 HDD 500 Gb

Offline w.d

  • Lid
    • WTR-DK
Re: Alternatief voor Pocketdivxencoder voor Linux?
« Reactie #1 Gepost op: 2009/02/10, 11:39:26 »

Re: Alternatief voor Pocketdivxencoder voor Linux?
« Reactie #2 Gepost op: 2009/02/12, 10:53:56 »
Dank !
Alweer een stap verder met de volledige onafhankelijkheid van Windows. Ik heb nu een beetje uitgevogeld hoe ffmpeg werkt, kwam er via winff achter, dus je tip heeft geholpen !! perfect !
Senks !
What's in a name....
AMD Zambezi FX6100, 16 Gb intern, Nvidia GTX650 TI, SSD Samsung 830, SSD Liteon 160 Gb. 1 HDD 500 Gb

Re: Alternatief voor Pocketdivxencoder voor Linux?
« Reactie #3 Gepost op: 2009/03/11, 09:20:28 »
Toevoeging: ik heb nu uitgebreid gespeeld met Handbrake, wat is dit een superproggie ! Je kunt er veel meer mee dan ik ooit voor mogelijk hield. Ik kan keurig vanaf een DVD-9 de afzonderlijker bestanden eruit halen en converteren naar mp4 voor mijn iphone, en zelfs kiezen welke compressie (dus kwaliteit) ik wil, wel of niet subs erbij, en zoja, welke taal erbij moet. Geweldig flexibele tool en voor erg veel mogelijkheden een geschikt antwoord! aanradertje voor de video-spelert ! =D
What's in a name....
AMD Zambezi FX6100, 16 Gb intern, Nvidia GTX650 TI, SSD Samsung 830, SSD Liteon 160 Gb. 1 HDD 500 Gb