Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: second life installeren  (gelezen 20584 keer)

second life installeren
« Reactie #50 Gepost op: 2008/08/31, 20:13:21 »
Even een goede tip, volg een cursus Terminal op http://wiki.ubuntu-nl.org/WerkenMetDeTerminal. De Terminal is een krachtige manier van het bedienen met je computer, maar je moet uiteraard wel weten hoe het werkt :P

Offline BailHope

  • Lid
    • Techneut
second life installeren
« Reactie #51 Gepost op: 2008/08/31, 20:33:19 »
Nog antwoorden op dit topic is zinloos. Het is een topic dat terug naar boven is geduwd van 2 jaar geleden :)
Ubuntu user #12046
Mijn blog voor techneuten: http://techneut.wordpress.com
Voor de professionele IT'er: http://it-potato.blogspot.com

second life installeren
« Reactie #52 Gepost op: 2008/08/31, 22:46:18 »
:) zie het nu ook..
Kunnen dergelijke topics niet gesloten worden?

ali78

  • Gast
second life installeren
« Reactie #53 Gepost op: 2008/09/06, 08:55:10 »
dank je voor de tips!!! ik heb het geinstalleerd!!! het werkt!

second life installeren
« Reactie #54 Gepost op: 2008/09/06, 13:48:51 »
Volgens mij is second life ook als deb. file te downloaden via getdeb.: http://www.getdeb.net/download/3124/0
Kubuntu 20.04

Re: second life installeren
« Reactie #55 Gepost op: 2013/07/27, 22:57:10 »
Zolang SecondLife niet in de Synaptics staat, kunnen we het als gewone gebruikers wel vergeten en terugvallen (met een vreselijke smak) in Windows, ik vind het jammer!
Ubuntu 22.04 LTS op Fujitsu S762, MSI desktop, HP840; allen hebben geen data maar draaien op dezelfde DropBox; verder met Firefox, LibreOffice, Wine en Gmail

Re: second life installeren
« Reactie #56 Gepost op: 2013/07/27, 23:10:41 »
Leuke schop na ~ 5 jaar :P Is Second Life nog relevant? Ik hoor er nooit meer wat over iig.

Offline Whitehawk

  • Lid
Re: second life installeren
« Reactie #57 Gepost op: 2013/08/04, 13:38:44 »
Als je naar www.secondlife.com gaat . dan zoek je ergens onderaan de pagina naar download. daar klik je dan op . Dan kies je ubuntu en dan krijg je een .tar bestand volgens mij die pak je uit. Dan krijg je een map met veel bestandjes . Onderaan dat mapje staat dan secondlife toepassing .

Edit had niet gelezen dat het al opgelost was . ben te lang niet actief geweest
« Laatst bewerkt op: 2013/08/04, 13:40:34 door Whitehawk »

Offline bijd3hand

  • Lid
Re: second life installeren
« Reactie #58 Gepost op: 2013/11/07, 02:54:57 »
Als je naar www.secondlife.com gaat . dan zoek je ergens onderaan de pagina naar download. daar klik je dan op . Dan kies je ubuntu en dan krijg je een .tar bestand volgens mij die pak je uit. Dan krijg je een map met veel bestandjes . Onderaan dat mapje staat dan secondlife toepassing .

Edit had niet gelezen dat het al opgelost was . ben te lang niet actief geweest
Volgens mij is die user inderdaad allang terug gegaan naar Windows of heeft een Mac gekocht :D

Re: second life installeren
« Reactie #59 Gepost op: 2013/11/09, 22:57:23 »
@erik1984
jawel, als ouwe IT geek ga ik gewoon door!
Inderdaad is SecondLife niet zo woest meer als in het begin. Maar gelukkig zijn alle zakkenvullers en graaiers vertrokken en hebben wij, ontwerpers, alles weer voor ons om mee te spelen!
Het installeren is een makkie. En ik breng er weer wat vrije uren door! Erg leuk en in een creatieve omgeving. 
Ubuntu 22.04 LTS op Fujitsu S762, MSI desktop, HP840; allen hebben geen data maar draaien op dezelfde DropBox; verder met Firefox, LibreOffice, Wine en Gmail

Offline bijd3hand

  • Lid
Re: second life installeren
« Reactie #60 Gepost op: 2013/11/09, 23:06:45 »
@erik1984
jawel, als ouwe IT geek ga ik gewoon door!
Inderdaad is SecondLife niet zo woest meer als in het begin. Maar gelukkig zijn alle zakkenvullers en graaiers vertrokken en hebben wij, ontwerpers, alles weer voor ons om mee te spelen!
Het installeren is een makkie. En ik breng er weer wat vrije uren door! Erg leuk en in een creatieve omgeving.
Ja, zijn de banken ook vertrokken?

In de hoogtijdagen zat ABN-AMRO er met een virtueel kantoor...

Re: second life installeren
« Reactie #61 Gepost op: 2013/11/09, 23:20:01 »
haha, zoals ik al zei, alle bonus-jagers hebben het echte geld elders gevonden en een crisis veroorzaakt... In een virtuele wereld bestaat namelijk geen geld, dat zullen de Twitter-gokkers ook wel ontdekken. Hyves is ook ter ziele met 57 miljoen verlies. En Facebook begint me ook al mateloos te irriteren met allerlei kletspraat.
Ik ben een vrijwilliger in de OpenSoftware en werk dus GRATIS. Ik ben niet gek maar vind, dat software met zijn korte levensduur GRATIS moet zijn. De hardware moet betaald worden, want die kun je zien...
Het enige waar ik echt mee werk is Skype: 121 of te wel één persoon tegen één persoon, dat kan ik als ouwe man wel behappen. En voor verhalen, die echt bewaard moeten blijven gebruik ik gMail.

       
Ubuntu 22.04 LTS op Fujitsu S762, MSI desktop, HP840; allen hebben geen data maar draaien op dezelfde DropBox; verder met Firefox, LibreOffice, Wine en Gmail

Re: second life installeren
« Reactie #62 Gepost op: 2013/11/09, 23:23:41 »
Kortom, ik ben nog steeds gelukkig met Ubuntu!!
Ubuntu 22.04 LTS op Fujitsu S762, MSI desktop, HP840; allen hebben geen data maar draaien op dezelfde DropBox; verder met Firefox, LibreOffice, Wine en Gmail