Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Debian 6  (gelezen 34094 keer)

Offline Bertel

  • Lid
Re: Debian 6
« Reactie #50 Gepost op: 2011/02/07, 01:16:57 »
Toch maar even seeden (ratio: 2,07), zien we morgen verder.  ;)


Wat is vrije software?

Offline #!

  • Lid
    • tuxtopia
Re: Debian 6
« Reactie #51 Gepost op: 2011/02/07, 09:39:33 »
Mijn eerste paar upgrades zijn al bezig. Heb alleen een issue met XCP + Debian 6, maar zodra dat goed komt kan ik al mijn servers upgraden.


Offline h2o

  • Lid
Re: Debian 6
« Reactie #52 Gepost op: 2011/02/07, 11:57:42 »
Mijn werkstations thuis + mijn werklaptop heb ik op Squeeze gezet. Als de eerste puntuitgave komt (Debian 6.01) gaat alles op testing (Wheezie). Mijn testlaptop staat altijd op SID (Unstable)
Verder ben ik bezig met een gevirtualiseerde Debian (stable/testing/unstable/Linux Mint DE). Deze daait nu al op testing. Vanmorgen heb ik Lenny naar Squeeze overgezet (inclusief de backports). Moeiteloos en eenvoudig snel.
Werk laptops + werkstation: Debian Testing
Privé laptops: Debian Testing/Unstable
Test laptop: Diverse andere Linux distribities
Chromebooks: ChromeOS Flex

Re: Debian 6
« Reactie #53 Gepost op: 2011/02/07, 17:51:46 »
Ik heb 8 DVD's van Debian in de seeding staan, als mede de non free CD en de free CD met BSD kernel. Seed ratio is inmiddels naar 7,52. Ik upload overdag met 100 kb per seconde (moet ook kunnen werken) en ' s nachts tegen de 1,5 MB per seconde.
openSUSE LEAP KDE
Kubuntu

Offline h2o

  • Lid
Re: Debian 6
« Reactie #54 Gepost op: 2011/02/09, 23:51:26 »
Intussen is Sid ook uit de 'freeze' gehaald. Op mijn test laptop kreeg ik vandaag automatisch Libreoffice binnen. Ook zijn de eerste pakketten voor Wheezy binnengekomen. Over een maand (of twee) is het verschil tussen Wheezy en Squeeze denk ik wel een stuk groter geworden. Ook een paar Debian afgeleide distro's als Mepis en Chrunchbang gaan nu over op Squeeze.
Werk laptops + werkstation: Debian Testing
Privé laptops: Debian Testing/Unstable
Test laptop: Diverse andere Linux distribities
Chromebooks: ChromeOS Flex