Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Stopknop Firefox  (gelezen 745 keer)

Offline Dave

  • Lid
Stopknop Firefox
« Gepost op: 2008/07/30, 10:28:06 »
dat rode ding bovenin met het witte kruisje dus.
Valt me regelmatig op (en net dus weer een minuut)als je een pagina liever weg wilt omdat het laden maar blijft duren die knop pas weer beschikbaar is als bijna alle content geladen en tot die tijd is er met de browser niets aan te vangen.

Wat heeft die knop dan voor zin kun je je afvragen.

Offline tabasco

  • Lid
Stopknop Firefox
« Reactie #1 Gepost op: 2008/07/30, 13:32:04 »
Ik heb geen probleem met een ontoegankelijke stop-knop. Bij welke pagina ervaar je dit?
Heb je add-ons geïnstalleerd die dit zouden kunnen verhinderen?

Offline Dave

  • Lid
Stopknop Firefox
« Reactie #2 Gepost op: 2008/07/31, 01:35:23 »
neuhh das maar minimaal.
en gelukkig geen dagelijks werk maar soms heb je zo'n site die niet wil laden en zou juist die knop handig zijn maar nee die werkt dan niet en ga je maar wat anders doen of nieuwe sessie opstarten wat dan gewoon kan.
versie 2 nog overigens op werksysteem.
ben ff helemaal af van 8.04 met alle nieuws, staat nu nog suse op de testpc..

Stopknop Firefox
« Reactie #3 Gepost op: 2008/07/31, 11:07:43 »
Ja hier soms ook problemen met laden van bepaalde sites. Heb laatste FF3 en ook bijna geen add-ons (meer ) aanstaan. Als ik op een ander OS werk gaat FF (maar dan wel versie 2.0.0.16) als een speer op die zelfde pagina's. Op mijn ubuntu (oudere desktop met Pentium 5, 2 Ghz en 500Mb intern) loopt FF 3 nog steeds niet vlot en te vaak helemaal NIET. Ik ga toch maar eens terug naar FF 2. Kijken of dat helpt. Kan nl. ook aan mijn configuratie liggen.
Alleen voor FF3 ga ik geen extra intern geheugen bijzetten want alle andere progs lopen als een speer.
Dat van die stop knop heb ik in FF3 niet. Want die moet ik helaas te vaak gebruiken als een pagina niet volledig wil laden. Zijn overigens meestal dezelfde pagina's. Zoals ook de nieuwe KPN pagina (zie topic:29512).
¨ik respecteer u zoals ik ben¨
Herman Brood

Stopknop Firefox
« Reactie #4 Gepost op: 2008/07/31, 11:31:05 »
Citaat van: Dave
neuhh das maar minimaal.
en gelukkig geen dagelijks werk maar soms heb je zo'n site die niet wil laden en zou juist die knop handig zijn maar nee die werkt dan niet en ga je maar wat anders doen of nieuwe sessie opstarten wat dan gewoon kan.
versie 2 nog overigens op werksysteem.
ben ff helemaal af van 8.04 met alle nieuws, staat nu nog suse op de testpc..
neem de nieuwe versie,,, deze reageert zelf al als een pagina niet laad, en heeft daarnaast ook nog de stopknop :)