Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Interessant leesvoer  (gelezen 3255 keer)

nahjo

  • Gast
Re: Interessant leesvoer
« Reactie #25 Gepost op: 2020/09/10, 17:39:44 »
Kijk nu begint het echt interessant leesvoer te worden  =D

Re: Interessant leesvoer
« Reactie #26 Gepost op: 2020/09/10, 19:18:20 »
Voor wat betreft het "verstieren" en "onrustzaaiende reacties"... heb je niet in de gaten dat je zelf nu met je opmerkingen bepaalde zaken aan het uitlokken bent? Zoiets werkt enkel provocerend en verziek je de boel zelf op dit moment juist door deze reactie te posten.  Dat maakt jou dus geen steek beter dan diegenen die onrust stoken.  Misschien iets om even bij stil te staan. ;)

Correcte constatering. Dat gebeurd standaard en voortdurend en als je daar op wijst wordt je naar een psychiater verwezen.
Xubuntu 22.04.3 LTS
Gemeente Assen

Re: Interessant leesvoer
« Reactie #27 Gepost op: 2020/09/10, 21:35:56 »
Mensen mensen toch begin dit topic zielig te vinden voor de TS ,brave man geef tip voor een magazine over Mint en nog.....
Moderator geeft opmerking (in vorig leven ook admin en mod geweest)zou ook gezegd hebben info is karig ,geef eens wat meer info .
Wat TS ook doe, lees op die blz. en....
Mijn logica zegt me dan debat gaat verder over het magazine wie het heeft gekocht ? En is de info nuttig over Mint ?
Citaat
@nahjo
Ja voor mij mag er ook wel een slotje op dit reclame draadje voor dat windows magazine
Sorry ben het niet eens ga veel lezen op die website en ja soms leer ik iets bij over Win/linux/Android.
Zou het niet leuker zijn wie CT heeft gekocht zijn ervaring deelt? Als nog iemand nog zin heeft natuurlijk ?
Mvg
c'est dur la vie d'artiste

Offline Ron

  • Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
Re: Interessant leesvoer
« Reactie #28 Gepost op: 2020/09/10, 21:54:53 »
Dit topic gaat escaleren, nu helaas dus een slotje......
Openstandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData voorstander.
Xubuntu gebruiker en voorstander
Er is ook nog een andere hobby.