Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Leeenux  (gelezen 1153 keer)

FrSu

  • Gast
Leeenux
« Gepost op: 2012/10/14, 13:21:03 »
Tijdens mijn zoektocht naar Netbook distro's kwam ik dit tegen: http://www.leeenux-linux.com/

Diverse downloads gedaan via de moeilijke weg (beperkte download) op die op hun website staat, zowel LXDE als Unity versie, maar de downloads lijken onbruikbaar.

Heeft iemand hier meer succes gehad?

« Laatst bewerkt op: 2012/10/14, 13:28:21 door FrSu »

FrSu

  • Gast
Re: Leeenux
« Reactie #1 Gepost op: 2012/10/14, 13:27:43 »
De LXDE versie is op Mint 12 gebaseerd en de Unity op Ubuntu 12.04.

Vooral de LXDE lijkt interessant voor mij, maar wil eerst de Live USB proberen.

Moet de download nog wel even lukken...... Wat ik tot nu toe gekregen heb is een zip, die niet goed wou openen en een andere file die onbekend bleek te zijn.... Helaas geen ISO's tot nu toe.

Edit: Ik vond na wat verder speurwerk deze link wat meer uitleg geeft: http://forum.eeeuser.com/index.php?/topic/90440-convert-leeenux-bin-to-leeeenux-iso/

Deze uitleg kwam ik op de website van Leeenux niet tegen. Vind ik wel een erg ingewikkelde manier om een Live USB te maken. Je moet kennelijk van de site zowel I als II downloaden en deze later samen voegen. Kost ook nog extra wachttijd, want je kunt ze niet beide tegelijk downloaden.
« Laatst bewerkt op: 2012/10/14, 14:04:15 door FrSu »

FrSu

  • Gast
Re: Leeenux
« Reactie #2 Gepost op: 2012/10/14, 20:32:33 »
Beide bestanden gedownload. In Win 7 Winrar erop gezet, maar hoe je er nou (1) een ISO van maakt.....

Offline ryanrio95

  • Lid
    • Riome Distro
Re: Leeenux
« Reactie #3 Gepost op: 2012/10/26, 01:15:25 »
dit lijkt mij niet een distro die heel serieus bezig is.
puur gezien de screenshots en het design van de website.
in de unity versie zie ik alleen een andere wallpaper en de desktop naam aangepast, voor de rest lijkt het puur ubuntu.
denk dat het weer gewoon een remaster is.

groetjes.

FrSu

  • Gast
Re: Leeenux
« Reactie #4 Gepost op: 2012/10/26, 21:52:08 »
Kon de ISO maar niet maken. Heb het dus maar gelaten voor wat het was...... Niks. ;)