Interactief > Etalage

Jullie pc's

<< < (2/73) > >>

Pfoeh:
compaq presario SR5235NL (GU587AA)
AMD Athlon™ 64 X2 processor 4400+
NVIDIA® NForce™ 430 chipset
2 GB /    360 GB
NVIDIA® GeForce™ 6150 SE GPU

Heb hem via jaja, de PRAXIS voor EUR 245,00 op de kop kunnen tikken. Ik heb hem als dual boot en kom nauwelijks in  de Vista omgeving (Uitzondering als ik moet scannen of problemen heb met printen: Canon MP510). Ubuntu 7.10.
Heb 2 problemen: als Ubuntu afgesloten is dan moet ik hem uitzetten door de knop een aantal seconden ingedrukt te houden. Daarnaast af en toe wat problemen met printen terwijl scannen niet lukt.

Daarnaast ook nog een P4 3000mhz pc. Dual boot met Ubuntu 7.10. Hier sluit de pc na " uitschakelen" gewoon netjes af. Kinderen willen naar mijn mening nog te vaak XP opstarten omdat daat Habbo Hotel fijner draait.
Was zelf overigens gewoon tevreden met XP maar de VISTA verhalen stonden me zo tegen dat ik met Linux aan de gang ben gegaan (Op XP gebruikte ik voornamelijk open source software). Eerst met Pardus-Linux aan de gang gegaan, naderhand overgestapt naar Ubuntu.
Ben onervaren op Linux gebied.

Gr.
Jeroen

Pjotr:

--- Citaat van: Pfoeh ---Heb 2 problemen: als Ubuntu afgesloten is dan moet ik hem uitzetten door de knop een aantal seconden ingedrukt te houden. Daarnaast af en toe wat problemen met printen terwijl scannen niet lukt.
--- Einde van citaat ---
Dat eerste, dat blijf je waarschijnlijk voorlopig houden, vrees ik. Ik heb het ook, op de Sony Vaio klaptop althans (niet op de Intel Core 2 Duo bureau-PC, noch op twee AMD Sempron bureau-PC's). De oplossing zal liggen in nieuwere kernels. Enfin, erg lastig is het niet, vind ik.

Tweede probleem: maak er eens een apart onderwerp van, bij "Hardware en drivers".

Pfoeh:
Hallo Pjotr123,
Het is inderdaad geen groot probleem om het systeem geforceerd af te sluiten, hooguit af en toe wat ongemakkelijk als je te lang hebt zitten computeren en dan ineens haast krijgt :-)
Wat de allin-one. Ik heb hier op het forum al een en ander gevonden. Voor met name het scannen zal ik een draadje openen.

Gr.
Jeroen

woteb:


Compaq Armada E500

P3 / 1Ghz / 256 MB
30 GB HD (origineel 20 GB)

Hierop draai ik zeer vlot: Kubuntu-lite (KDE-core met programma's) en IceWM.

BlackBurn:
Verschillende PC's echter de gene in gebruik, beknopte beschrijving.

[Desktop]
P4 D 3Ghz,
2048MB Ram
2 * 80 GB

[Laptop]
Toshiba Tecra A8
extra 1024 MB Ram
7200 rpm schijf

[Semi-Laptop :) ]
Asus EEE

[Server]
P4 D 2,4 Ghz
512MB Ram
5x 500GB (RAID 5)

[Mediacenter 1]
P4 D 2,4 Ghz
1024 MB
1 x 40GB
1 x 320GB

[Mediacenter 2]
AMD Athlon 64 X2 4200+
1024MB
1 x 40GB
1 x 320GB

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie