Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: sleutelbos verwijderen probleem  (gelezen 457 keer)

Offline m@rijn

  • Lid
sleutelbos verwijderen probleem
« Gepost op: 2013/05/31, 12:57:06 »
Ik probeer mijn sleutelbos te verwijderen bij het opstarten van de pc, maar ik lijk hier niet in te slagen. Bij 'wachtwoorden en sleutels' zie ik nergens iets staan dat lijkt op 'wachtwoord:login'. Ik heb nochtans 'alles weergeven' aangevinkt.

iemand die weet hoe het anders kan?

thanks

Re: sleutelbos verwijderen probleem
« Reactie #1 Gepost op: 2013/05/31, 13:28:03 »
menu Beeld -> Alle tonen, dan rechtsklikken op "Aanmelden" en die verwijderen. De kans is groot dat-'ie vanzelf weer terugkomt, trouwens.

Offline m@rijn

  • Lid
Re: sleutelbos verwijderen probleem
« Reactie #2 Gepost op: 2013/05/31, 14:03:24 »
dank voor de reactie, maar de sleutelbos blijft terugkomen, ook al heb ik 'aanmelden' verwijderd. Hij staat nu wel niet meer in de lijst bij sleutels en wachtwoorden, toch blijft hij terugkomen. Heel vervelend! Zo kan mijn vriendin nooit op mijn pc werken zonder dat ik er ben.

edit: en inderdaad, 'aanmelden' staat er ondertussen al weer bij...
« Laatst bewerkt op: 2013/05/31, 14:13:10 door m@rijn »

Re: sleutelbos verwijderen probleem
« Reactie #3 Gepost op: 2013/05/31, 14:24:14 »
dank voor de reactie, maar de sleutelbos blijft terugkomen, ook al heb ik 'aanmelden' verwijderd. Hij staat nu wel niet meer in de lijst bij sleutels en wachtwoorden, toch blijft hij terugkomen. Heel vervelend! Zo kan mijn vriendin nooit op mijn pc werken zonder dat ik er ben.

edit: en inderdaad, 'aanmelden' staat er ondertussen al weer bij...
Dan zul je het wachtwoord moeten legen. Kies "Wachtwoord veranderen" en laat het nieuwe wachtwoord leeg.