Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Hoe ziet jouw grafische desktop eruit ? - In foto en film...  (gelezen 374828 keer)

Offline RikRik

  • Lid
Re: Hoe ziet jouw grafische desktop eruit ? - In foto en film...
« Reactie #1450 Gepost op: 2012/10/28, 10:26:59 »
Citaat
Dat is wel het mooie van Cairo dock, je kunt het voor heel je desktop gebruiken.
Inderdaad, en je kan Cairo helemaal naar je eigen smaak configureren met als resultaat de uiteenlopende desktops zoals te zien in de link die ik je gaf. Maar de belangrijkste voordelen van Cairo zijn toch wel de stabiliteit en snelheid. Zoals ik al schreef, dankzij Cairo draait nu ook op mijn pc Ubuntu 12.10 super snel en stabiel. Ubuntu 12.10 is op mijn pc de snelste distro tot nu toe, ik merk het vooral met film bewerking en de snelle  responstijd van de applicaties die ik gebruik.

Re: Hoe ziet jouw grafische desktop eruit ? - In foto en film...
« Reactie #1451 Gepost op: 2012/10/28, 10:37:21 »
Toch wel grappig. Kwam ik hier 2 jaar geleden aan met Cairo-Dock en toen werd het volledig afgekraakt en nu wil men niet anders meer =D

Offline emiel1976

  • Lid
Re: Hoe ziet jouw grafische desktop eruit ? - In foto en film...
« Reactie #1452 Gepost op: 2012/10/28, 12:30:51 »
Ik wist dat je heel je desktop er mee kon maken maar de eerste keer dat ik dat met Ubuntu probeerde was het nog niet optimaal. Ubuntu bleef de werkbalk laten zien en was zo onstabiel dat er niet mee te werken viel.

Nu gebruik ik het in Xubuntu 12.10 en dat draait stabiel en snel.
Ubuntu geeft ontiegelijk veel problemen met de Nvidia drivers. Zodra ik die er op zet is het einde oefeningen als ik het dan werkend krijg crashed alles. Niet met Cairo dock geprobeerd of het dan nog zo is maar daar heb ik eigenlijk ook geen zit in om weer te moeten klooien met de Nvidia drivers.

Tevens wacht ik op Voyager wat ook wel Cairo dock zal gebruiken.