Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Ubuntu en Ubuntu Touch voor ons bedrijf!  (gelezen 1006 keer)

Ubuntu en Ubuntu Touch voor ons bedrijf!
« Gepost op: 2021/07/19, 16:50:07 »
Bij ons bedrijf draaien al onze PC's al 12 jaar op Ubuntu, twee werkstations draaien nog steeds probleemloos sinds 2012:-) Nu heb ik ook de Volla Phone met Ubuntu Touch aangeschaft omdat ik overweeg deze zakelijk te gebruiken. Ik loop echter tegen teveel bugs aan om deze phone echt goed te kunnen gebruiken. Op Apps downloaden blijft ie hangen, 3G of 4G internet en roaming aan blijft de Phone beweren dat er geen internet is, tenzij de Wifi aanstaat. Die ik echter liever regelmatig uitzet en er onderweg natuurlijk ook niet is. En zo zijn er meer issues waarvoor ikzelf te weinig tijd  wil vrijmaken om me in te lezen en ze te fixen. Moet mijn focus gebruiken voor andere dingen. Ook doen wij veel met Signal en krijg daarvoor de App er niet op die dit mogelijk maakt, vanwege punt 1 enz. Bij ons bedrijf zelf kunnen we ook regelmatig assistentie gebruiken voor ons netwerk en de werkstations. Dus wie goed is met Ubuntu PC, netwerk en Ubuntu Touch, neem contact met ons op en we zorgen voor een mooie uitwisseling of betaling. Jijzelf of iemand die je kent? Ik wil er graag alles aan doen om op ons groeiende bedrijf alles zoveel mogelijk linux gebaseerd te blijven doen, daarvoor kunnen we ondersteuning goed gebruiken
« Laatst bewerkt op: 2021/07/19, 17:28:25 door Groenbouwen »