Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: kubuntu  (gelezen 607 keer)

kapper

  • Gast
kubuntu
« Gepost op: 2007/05/07, 17:49:13 »
van de week zat ik te zeiken over k3b, maar ik heb het idee dat het niets met k3b temaken
had.
want ik heb ook geprobeerd om een isootje te branden op knoppix livecd maar die deed exact hetzelfde als op kubuntu  .
k3b zei dan cue sheet word nouja nogwat ben aan,t voorbereiden tot branden.
maar dat zei ie na 10 minuten nog.
ik heb het idee dat het een configuratie probleempje is.
dus hier mijn vraag , is een isootje niet sneller te branden.
het branden zal wel snel gaan maar het voorbereiden tot branden duurt wel erg lang.
trouwens ik  ben nu een paar dagen bezig ermee (kubuntu) bezig.
ik ben een gemiddelde windows klikker ,maar dat schijnt een voordeel te zijn.
maar om een lang verhaal kort te maken, als ik een paar dingen te gelijk laat draaien
niks geen gewaai van m,n ventilator cooler,was bij windows wel anders als ik bijv. een flash filmpje draaide stond dat ding maar te juinen op volle kracht.
een pokke herrie die cooler.
ben nu een paar dagen bezig maar als het eenmaal goed geconfigureerd werkt het
fantasties.
als iemand nog een tip weet over k3b isootjes branden zou ik het graag horen.


bedankt alvast

Offline mcgyver

  • Lid
kubuntu
« Reactie #1 Gepost op: 2007/05/07, 18:03:07 »
Er is iets misgegaan bij de installatie denk ik. K3B is echt een prachtprogramma. Doet niet onder voor NERO of zo. Ik weet niet hoe ik je heiruit kan helpen. Heb je geprobeert om K3B volledig te verwijderen en dan een herinstallatie te doen.

kapper

  • Gast
kubuntu
« Reactie #2 Gepost op: 2007/05/08, 09:11:50 »
nee dat heb ik nog niet geprobeerd maar zou het niet aan dvdcopy9 kunnen liggen want die had ik er ook opgezet.
ik had het gisteren een beetje slecht verwoord maar letterlijk staat er laser wordt gecalibreerd en dan eronder cue sheet wordt aangemaakt.
of hij erop blijft hangen of dat die die iso gaat controleren of zoiets weet ik niet maar het
muisaanwijzer blijft wel gewoon werken.
na een minuut of 10 begint de brander te loeien maar je ziet nog steeds niets bij k3b.
dan staat er nog steeds inleiden tot branden o.i.d maar dat balkje staat nog steeds 0%.
ik heb nog meer te doen denk ik dan en dan zet ik het uit.
oja cuesheet word aangemaakt maar dat hoeft die toch niet te doen het is toch een kanten klare iso.
 nog bedankt voor je reactie
 groetjes bye