Interactief > Etalage

Show je nieuwe creatie in de Creatief Wiki!

<< < (22/23) > >>

tomatito:

--- Citaat ---Oeps, ik zie deze nu pas :-[ Wat mooi gemaakt dit zeg! :)
--- Einde van citaat ---
Bedankt voor het compliment  :)

niekn:
voor cosplay op cons heb ik de wave transer van megaman starforce in blender ontworpen en op mijn 3d-printer uitgeprint.
resultaat hier:
https://www.thingiverse.com/thing:1508223

Paul Matthijsse:

--- Citaat van: niekn op 2016/04/24, 19:55:02 ---voor cosplay op cons heb ik de wave transer van megaman starforce in blender ontworpen
--- Einde van citaat ---
Blender zegt me iets, de rest totaal niets en de link naar je resultaat ook niets. Is dat een hoesje voor een mobiel misschien?

Edit. Nee, eerder een Supermanattribuut zo te zien. Cool!

niekn:
@paul Google is je vriend.

Cons is een afkorting voor "conventies" (ontmoetingsevenementen voor mensen met dezelfde intresse) in dit geval animeconventies
Ik organiseer daar vaak de karaoke met ons opensourceprogramma performous (zit in de Ubuntu repositories )
Zie daarvoor facebook.com/performousNL (Je hebt geen Facebook nodig om het te kunnen zien en ik gebruik Facebook ook enkel en alkeen daar voor. Ghostery en do not track me blokkeren alle like knoppen van Facebook op andere sites zidat ik niet gevolgd kan worden. Is een gevalletje "wel de voordelen maar niet de nadelen ")

Heb je overigens ook gekeken hoe ingewikkeld dat ontwerp in elkaar zit? T zijn 8 files die met verschillende kleuren geprint moeten worden en op een speciale manier op elkaar gelijmd moeten worden!

Marqeaux:
Ik was een beetje aan het surfen en lezen over de historie van Unix, de stamvader van o.a. Linux. Ik kwam op een gegeven moment deze nummerplaat tegen:



Afbeelding 1: UNIX nummerbord, ooit gemaakt als promotie-item voor de USENIX conferentie ergens in de vroege jaren 80.

Als variant erop heb ik voor Linux zo'n zelfde soort nummerplaat gemaakt. Just for the fun of it:


Afbeelding 2: Een door mij gemaakte Linux nummerbord, geïnspireerd door het hierboven getoonde UNIX nummerbord.

Ik ga toch eens kijken of het mogelijk is om dit ontwerp op een nummerbord te krijgen. Lijkt me wel grappig om hiermee rond te rijden. :)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie