Teams > Forum feedback

Nog ongeveer 400 berichten en ... dit forum zit over het miljoen berichten

<< < (3/3)

partyrabbit:

--- Citaat van: rico70 op 2023/09/02, 15:52:54 ---Vraag je liever af hoeveel nuttige berichten er zijn. Topics als stamkroeg zijn soms leuk maar nutteloos.

--- Einde van citaat ---

"Nutteloos" heeft soms ook zijn nut  =D Boogje kan niet altijd gespannen staan.


--- Citaat van: pinokkio op 2023/09/02, 16:26:40 ---En ook het probleem dat er misschien er al staat word steeds opnieuw gesteld?
Als je de zoekbalk wilt gebruiken moet je steeds de goede termen gebruiken, anders zie je staan helaas niet gevonden?

--- Einde van citaat ---

Ruwe inschatting, denk ik dat minstens 90% een herhaalde vraag is waarop het antwoord al gevonden kan worden. Zeker al met internet, en nu met AI nog meer.
In zijn algemeenheid zijn veel vragen vragen naar de bekende weg. Maar ja, vragen afschaffen als nutteloos? Vragen staat vrij. Stomme vragen bestaan niet. Wat voor de ene simpel en logisch is kan voor de ander een groot vraagstuk zijn.


--- Citaat van: Jenske op 2023/09/03, 15:05:38 ---voordat ik geboekstaafd wordt als "die lul die niks beters te vertellen heeft en die onze servers vol-lult")

--- Einde van citaat ---

Nee toch? Niet door mij. Op naar de twee miljoen!!  =D (bij deze; weer 1 klein stapje dichterbij  ^-^ )

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie