Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Enkele onbeantwoorde vragen  (gelezen 2075 keer)

`GooZ

  • Gast
Enkele onbeantwoorde vragen
« Gepost op: 2005/11/28, 22:01:28 »
Deze vragen had ik reeds gesteld op de gewone ubuntuforums, maar nooit een reply op gehad. Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen:

1. Het programma 'hydrogen' (een drumcomputer) overbelast mijn (2.8Ghz) processor, terwijl hij dat nooit deed in hoary. Ik denk dat het iets met de nieuwe versie van Ubuntu heeft te maken, aangezien de nieuwe versie van hydrogen in windows geen problemen geeft.

2. Ik zou graag giftui (of gifoxic, of een andere gift frontend) werkende hebben, maar iedere keer wanneer ik een van deze programma's probeer te starten, geeft het een 'segmentation error'. Ook bij elke andere frontend voor de gift p2p protocol (behalve die van KDE, die me vraagt waar gift geinstalleerd is, en verder ook niet veel wil doen) heb ik dit probleem. Ik heb zowat alles ge

Enkele onbeantwoorde vragen
« Reactie #1 Gepost op: 2005/11/29, 00:07:07 »
[quote=`GooZ

`GooZ

  • Gast
Enkele onbeantwoorde vragen
« Reactie #2 Gepost op: 2005/11/29, 16:17:19 »
Citaat van: Dennis
Probeer de hoary versie eens op breezy :)
Enig idee waar ik hem kan krijgen?

Citaat
gnutella-gtk?
ik dacht gnutella != gift? of zit ik hier verkeerd? voor gnutella gebruik ik limewire :-)

Citaat
Hmm, klinkt als een buggy progje wat een leeg icoon neerzet...
Ik vrees van niet, aangezien ik, wanneer ik rechtsklik, ik exact dezelfde opties krijg dan wanneer ik op de rand van mijn system tray klik...

Offline zappa

  • Lid
    • http://www.c3c.be
Enkele onbeantwoorde vragen
« Reactie #3 Gepost op: 2005/11/29, 16:58:27 »
[quote=`GooZ