Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Presentatie geven bij HCC Almere!  (gelezen 1821 keer)

Offline Double12

  • Lid
Presentatie geven bij HCC Almere!
« Gepost op: 2009/09/20, 21:01:04 »
We zijn door de HCC in Almere uitgenodigd om een Ubuntu-presentatie te komen geven op de bijeenkomst van zondag 1 november. Het publiek is een mix van Windows- en Linux-gebruikers, de presentatie moet dus verder strekken dan alleen een introductie op Ubuntu. Ik zat zelf te denken aan bijv. een presentatie over verschillende desktopomgevingen of het werken met de terminal.

Wie zou er zo'n presentatie kunnen geven? Gelieve dan contact op te nemen met het Events team via events AT ubuntu-nl DOT org, wij nemen dan contact op met de HCC Almere.

Alvast bedankt :)
« Laatst bewerkt op: 2009/09/22, 23:08:53 door Double12 »

Offline Double12

  • Lid
Re: Presentatie geven bij HCC Almere!
« Reactie #1 Gepost op: 2009/09/22, 23:09:07 »
Wie helpt ons uit de brand?

DarkEra

  • Gast
Re: Presentatie geven bij HCC Almere!
« Reactie #2 Gepost op: 2009/09/22, 23:13:56 »
Als het goed is zitten daar volgens mij twee Steunpunten. Misschien dat je deze zou kunnen contacteren? Het is maar een idee. :)

Re: Presentatie geven bij HCC Almere!
« Reactie #3 Gepost op: 2009/09/22, 23:37:56 »
Ik ben geen spreker...  :'(
Maar als er iemand in de buurt van Apeldoorn (straal van 50 km..) een presentatie wil geven, maar een vervoersprobleem heeft, dan wil ik wel rijden!
Maken we er een leuke dag van en neem ik gelijk wel wat demo-spul mee..  ;)

Re: Presentatie geven bij HCC Almere!
« Reactie #4 Gepost op: 2009/09/23, 11:14:58 »
Als iemand nog een boeiend onderwerp weet voor een presentatie die verder gaat dan een introductie van ubuntu, gooi het in de groep, misschien raakt er iemand geïnspireerd.

Offline Double12

  • Lid
Re: Presentatie geven bij HCC Almere!
« Reactie #5 Gepost op: 2009/09/23, 17:33:31 »
Tja, ik mag hier dan wel wonen en een steunpunt zijn, of ik in het openbaar een presentatie kan geven.............dat is heel andere koek. Ik wil best helpen maar ik denk niet dat ik de presentatie op mij kan nemen. Want wat jij wil laten zien, werken met de terminal en verschillende desktop omgevingen, daar voel ik mij niet voor geroepen.

btw, waar is het in Almere?
Oh, het hoeven helemaal niet deze onderwerpen te zijn, was maar een voorbeeldje. Het moet alleen wat verder gaan dan een introductie, maar ik denk ook weer niet heel gevorderd, want er zitten ook gewoon Windows-gebruikers tussen.
Je kunt dus ook bijv. juist wat over de sociale kant van Ubuntu vertellen (hoe werken de developers, de community, Launchpad, etc.), dat is heel specifiek voor Ubuntu als distributie.

Ik neem aan dat dit het adres is:
http://www.afd-almere.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=5&Itemid=54
« Laatst bewerkt op: 2009/09/23, 17:36:51 door Double12 »

Offline Double12

  • Lid
Re: Presentatie geven bij HCC Almere!
« Reactie #6 Gepost op: 2009/09/23, 22:24:16 »
We zijn natuurlijk blij als je het zou willen doen :) het is nooit leuk om nee te moeten verkopen naar de HCC.

Re: Presentatie geven bij HCC Almere!
« Reactie #7 Gepost op: 2009/09/23, 22:37:15 »
Hebben we niet ergens wat presentaties staan? johan van Dijk heeft indertijd een gegeven, Bartek... eventueel kan ik femke nog wel twee artikeltjes van mij opsturen over de community en ubuntu-women.
Als je in de breedte groeit,||groei je dan ook in de diepte?