Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Ubuntu promotie  (gelezen 17797 keer)

Re: Ubuntu promotie
« Reactie #25 Gepost op: 2017/01/14, 12:00:25 »
Ik vind dat Tom het mooi verwoord heeft in het verlengde van wat ik al zei en anderen daarna bevestigden.

Het maakt denk ik de leden niet zo veel uit zolang het forum maar blijft bestaan!!

Even terug naar de bron  ;)
TonH heeft het punt meer dan voortreffelijk verwoord, maar ik ga het nog eens benadrukken: het gaat om de promotie-activiteiten.

Mond op mond reclame!

Leden: Spread the word!!

Ga niemand lopen pushen, want 'overtuigen' werkt toch niet. Zelf accepteer je ook geen 'schoen tussen je voordeur'.
Maar als iemand problemen heeft met een os dan neem eens de moeite die persoon eens een keer je enthousiasme en je ubuntu te tonen.
Laat eens zien hoe lekker en hoe makkelijk het werkt.
Terughoudendheid vanuit onwennigheid? Leg uit dat er ook gekozen kan worden voor mint wat ver op windows lijkt.
Vertel erbij dat er geen reden is voor angst omdat (inderdaad) dit prachtige forum er is met velen die willen helpen.
Als het op verjaardagen over virussen gaat dan zeg eens een enkele keer dat jij daar geen last van kunt hebben. Altijd wel iemand die door vraagt.
Ga niet pushen, maar attendeer op de voordelen!![/color]
- I ♥ Linux -
Bij irritatie, voeg hier 'partyrabbit' toe -> https://forum.ubuntu-nl.org/index.php?action=profile;area=lists;sa=ignore