Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: errors in Ubuntu noble numbat.  (gelezen 170 keer)

Offline bart85

  • Lid
errors in Ubuntu noble numbat.
« Gepost op: 2024/04/25, 15:56:31 »
In Ubuntu 24 krijg ik nog steeds bij het opstarten een aantal 'failed' meldingen in het rood. Maar in gebruik geen klachten. Ook een aantal dependency problemen. Deze wil ik graag met dmesg of journalctl naar voren halen om te kunnen plaatsen op dit forum.
Het kan zijn dat mijn logbestand wat groot is geworden. Deze wil ik graag kunnen wissen.

Gaan deze errors na updaten naar final release weg of is een schone installatie nodig?
Je leert maar mooi over weg gaan met de commandline. Geen grafische toepassingen voor systeembeheer.
You can never make a system 100% secure unless you unplug the machine from all networks, turn it off, lock it in a safe, smother it in concrete and never use it.

Offline vanadium

  • Lid
Re: errors in Ubuntu noble numbat.
« Reactie #1 Gepost op: 2024/04/25, 18:38:44 »
Als de fouten door de ontwikkelaars gerepareerd worden, dan komen die reparaties mee met de updates. Er is geen herinstallatie nodig.

Offline bart85

  • Lid
Re: errors in Ubuntu noble numbat.
« Reactie #2 Gepost op: 2024/04/25, 19:02:16 »
Het is als daily build geïnstalleerd meer dan een maand geleden en vele malen geupdate. Final release zou vandaag worden uitgebracht.
Je leert maar mooi over weg gaan met de commandline. Geen grafische toepassingen voor systeembeheer.
You can never make a system 100% secure unless you unplug the machine from all networks, turn it off, lock it in a safe, smother it in concrete and never use it.