Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: TomTom lanceert Android-app maar werkt niet op high-end-toestellen  (gelezen 1087 keer)


Offline emiel1976

  • Lid
Re: TomTom lanceert Android-app maar werkt niet op high-end-toestellen
« Reactie #1 Gepost op: 2012/10/05, 22:22:18 »
Hahaha nee het draait niet op de high end toestellen van Android maar op de iPhone 5 is het ook niet een succes dus of het een gemis is vraag ik mij af.

Offline Timo

  • Forumteam
    • timo.diedering
Re: TomTom lanceert Android-app maar werkt niet op high-end-toestellen
« Reactie #2 Gepost op: 2012/10/06, 07:42:38 »
Tip: Probeer eens Sygic Mobile Maps. Aanrader!

FrSu

  • Gast
Re: TomTom lanceert Android-app maar werkt niet op high-end-toestellen
« Reactie #3 Gepost op: 2012/10/06, 09:41:56 »
Gisteren deed de gps van mijn Tomtom XL het niet om onduidelijke redenen. Toen heb ik de Navigatie app gebruikt die standaard op mijn Samsung zit. Deed het perfect. Prima locatie bepaling en goede instructies. Waarom zou je dan TT nog willen?

Vraag me alleen nu wel af of de navigatie dan ook de internet databundel gebruikt (kosten) of dat de gps alleen het werk doet.

Offline niekn

  • Lid
    • omega-xis
Re: TomTom lanceert Android-app maar werkt niet op high-end-toestellen
« Reactie #4 Gepost op: 2012/10/06, 10:11:02 »
Tip: Probeer eens Sygic Mobile Maps. Aanrader!

of de gratis zanavi met openstreetmap!

Offline Pfoeh

  • Lid
Re: TomTom lanceert Android-app maar werkt niet op high-end-toestellen
« Reactie #5 Gepost op: 2012/10/06, 11:05:54 »
@ FrSu: volgens mij doet de navigatie géén aanslag op je internetbundel. Je werkt volgens mij alleen met GPS signaal. De enige keer dat je wel gebruik maakt van de bundel is als er nieuw kaart materiaal gedownload moet worden (als je van de kaart rijdt dus....)

Als ik het verkeerd heb dan hoor ik het natuurlijk graag.

Gr.
Jeroen
Linux Registered user 485465

Beperkingen voor het vervoer van gevaarlijke stoffen, genoemd onder Tunnelcategorie E in randnummer 1.9.5.2.2. van bijlage 1, gelden voor de ArenAtunnel, gelegen onder de Amsterdam ArenA, te Amsterdam.

Offline emiel1976

  • Lid
Re: TomTom lanceert Android-app maar werkt niet op high-end-toestellen
« Reactie #6 Gepost op: 2012/10/06, 15:19:46 »
@Phoeh, Dat is juist.
Bij de laatste Google maps kun je nu ook mappen downloaden. Dit maakt dat je alleen nog maar verbinding maakt met internet als je een route bepaald of er vanaf wijkt.

Wil je dat hij internet niet nodig hebt dan moet je iets anders nemen zoals bijvoorbeeld Navigon.
Die zet alle data op je systeem en heb je geen internet meer nodig. Handig voor als je geen 3g hebt of als je vaak naar het buitenland gaat. Je bent dan goedkoper uit dan gebruik te maken van het netwerk in het buitenland.

Er zijn er tegenwoordig best veel die je kunt installeren en geen internet verbinding meer nodig hebben maar let wel op wat je neemt want ze zijn niet allemaal even goed.
TT is leuk maar ik zou iets nemen wat er al langer is en waar het van bekend is dat het gewoon op ieder Android toestel werkt.

Offline TonH

  • Promotieteam
Re: TomTom lanceert Android-app maar werkt niet op high-end-toestellen
« Reactie #7 Gepost op: 2012/10/06, 21:10:19 »
Tip: Probeer eens Sygic Mobile Maps. Aanrader!

Inderdaad, kost aanzienlijk minder, gebruikt de TomTom kaarten en blijft kaart updates leveren.