Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Frostwire en zijn instellingen  (gelezen 1340 keer)

Frostwire en zijn instellingen
« Gepost op: 2007/06/10, 19:17:24 »
Hallo,
Kan iemand mij vertellen hoe ik in Frostwire kan uitschakelen wat er op mjn eigen harddisk staat.
Wanneer ik dus een zoekopdracht ingeef dan verschijnt er in de tabel van gevonden bestanden eerst alles wat er op mijn harde schijf staat met de snelheid ethernet.
Ik kan nergens vinden waar ik dit kan uitschakelen.
Dit zelfde komt ook voor in Limewire.

Graag een oplossong, thanks...
Gr. Robert.
2009... het is alweer bijna voor bij. Ik geniet nog elke dag van Ubuntu. Natuurlijk heb ik ook een ander OS maar Ubuntu blijft voor mij de Nummer 1. :-)

Offline Soul-Sing

  • Lid
Frostwire en zijn instellingen
« Reactie #1 Gepost op: 2007/06/10, 20:50:48 »
Citaat van: robertvroegop
Hallo,
Kan iemand mij vertellen hoe ik in Frostwire kan uitschakelen wat er op mjn eigen harddisk staat.
Wanneer ik dus een zoekopdracht ingeef dan verschijnt er in de tabel van gevonden bestanden eerst alles wat er op mijn harde schijf staat met de snelheid ethernet.
Ik kan nergens vinden waar ik dit kan uitschakelen.
Dit zelfde komt ook voor in Limewire.

Graag een oplossong, thanks...
Gr. Robert.
weet je, je geeft een map aan als doel en als share. dat is niet je hele harde schijf toch?
gebruik je homemap daarvoor.

Frostwire en zijn instellingen
« Reactie #2 Gepost op: 2007/06/10, 20:58:34 »
Citaat van: leoquant
weet je, je geeft een map aan als doel en als share. dat is niet je hele harde schijf toch?
gebruik je homemap daarvoor.
Inderdaad, ik bedoelde ook niet letterlijk mijn hele harddisk, hoewel ik dat wel heb geschreven, maar inderdaad de map die ik share.

Ik heb intussen nog even wat door zitten prutsen en ik ben er op een hele simple manier achtergekomen, ja je moet het natuurlijk wel eerst ontdekken, maar de oplossing is heel eenvoudig.
Ga in het venster van LimeWire en/of Frostwire op een bestand staan van je eigen directory/harddisk staan met je muisaanwijzer en klik op de rechtermuisknop. Je krijgt dan een popup en daar in kan je kiezen om de host te negeren en dat is precies wat je eigenlijk wil. In mijn geval kreeg ik mijn eiegen IPadres te zien en heb mezelf dus geneerd.

Misschien is er een andere oplossing? Deze doet in iedergeval wat ik wil.

Bedankt voor je reactie, graag tot eeen volgende keer.
Groetz, Robert.
2009... het is alweer bijna voor bij. Ik geniet nog elke dag van Ubuntu. Natuurlijk heb ik ook een ander OS maar Ubuntu blijft voor mij de Nummer 1. :-)