Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Moon in Cairo-Dock  (gelezen 604 keer)

Offline carbon

  • Lid
Moon in Cairo-Dock
« Gepost op: 2013/04/27, 18:01:07 »
Hallo beste allemaal,

Ik heb de Cairo-Dock in antiX dat is super mooi!!..maar nu heb ik Moon in de dock gesleept en de Moon staat in de dock maar ik zie maar 1 maan als ik er op klik. In de instellingen staat voor de hele week maar ik heb maar 1  maan.

Wie heeft de oplossing zodat ik voor de hele week zie ?

Alvast bedankt, vriendelijke groet, Carbon.
« Laatst bewerkt op: 2013/04/27, 18:13:57 door carbon »
 Geen Google, Gmail geen Dropbox en geen Youtube meer..Geeft een heerlijk gevoel :) Was gelukkig al verlost van MS

Re: Moon in Cairo-Dock
« Reactie #1 Gepost op: 2013/04/27, 19:50:06 »
Ik had eerst ook een maan. Ik had het plaatje naar het dock gesleept. Dat moet niet, je moet de link
Moon - Drag this link on your dock to install it! naar het dock slepen.



Wil je het gestapeld zoals in de preview, moet je dat in het instellingen scherm doen van Cairo-dock
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline carbon

  • Lid
Re: Moon in Cairo-Dock
« Reactie #2 Gepost op: 2013/04/27, 19:56:05 »
Hoi,

Ik heb alles gedaan zoals je zij, geen verandering helaas.

Carbon..
 Geen Google, Gmail geen Dropbox en geen Youtube meer..Geeft een heerlijk gevoel :) Was gelukkig al verlost van MS

Offline carbon

  • Lid
Re: Moon in Cairo-Dock
« Reactie #3 Gepost op: 2013/04/28, 10:44:32 »
Niemand?  :-X
 Geen Google, Gmail geen Dropbox en geen Youtube meer..Geeft een heerlijk gevoel :) Was gelukkig al verlost van MS

Re: Moon in Cairo-Dock
« Reactie #4 Gepost op: 2013/04/28, 18:20:58 »
Welke versie van cairo dock heb je onder antiX?

Note

    You need Cairo-Dock >= v2.4.0 and you have to enable the DBus plug-in.
    For ArchLinux users and all users who use Python 3 by default, you can download an archive on Launchpad (HERE) and extract the applet that you want to use on this directory: ~/.config/cairo-dock/third-party/

Van http://glx-dock.org/mc_album.php?a=7
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline carbon

  • Lid
Re: Moon in Cairo-Dock
« Reactie #5 Gepost op: 2013/04/28, 18:35:21 »
Ik heb de 3.0.0-3 zat in de Synaptic..
 Geen Google, Gmail geen Dropbox en geen Youtube meer..Geeft een heerlijk gevoel :) Was gelukkig al verlost van MS

Re: Moon in Cairo-Dock
« Reactie #6 Gepost op: 2013/04/28, 18:41:48 »
En het is ook het GLX dock?
Ik heb Moon van die site afgehaald, probeer deze eens. Dus de link slepen, zoals eerder vermeld. :)
« Laatst bewerkt op: 2013/04/28, 20:42:17 door Gijsbert »
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline carbon

  • Lid
Re: Moon in Cairo-Dock
« Reactie #7 Gepost op: 2013/04/28, 19:11:19 »
Volgens mij kan dat het probleem wel eens zijn dat het niet eens een GLX dock is, die glx komt nergens voor iid
 Geen Google, Gmail geen Dropbox en geen Youtube meer..Geeft een heerlijk gevoel :) Was gelukkig al verlost van MS

Re: Moon in Cairo-Dock
« Reactie #8 Gepost op: 2013/04/28, 19:56:23 »
Even een paar vragen:
Welke grafische kaart heb je en is de juiste driver geïnstalleerd?
Open een terminal en voer het volgende commando uit cairo-dock -o kan je de uitkomst hier plaatsen?
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline carbon

  • Lid
Re: Moon in Cairo-Dock
« Reactie #9 Gepost op: 2013/04/28, 20:02:55 »
WARNING: gnome-keyring:: couldn't connect to: /home/carbon/.cache/keyring-NjKJH4/pkcs11: Bestand of map bestaat niet
warning :  (/build/buildd-cairo-dock_3.0.0-2+deb7u1-i386-iAK4mF/cairo-dock-3.0.0/src/gldit/cairo-dock-opengl.c:cairo_dock_initialize_opengl_backend:209) 
  couldn't find an appropriate visual, trying to get one without Stencil buffer
(it may cause some little deterioration in the rendering) ...

 ============================================================================
   Cairo-Dock version : 3.0.0
   Compiled date      : Jan 15 2013 03:01:19
   Built with GTK     : 3.4
   Running with OpenGL: 1
 ============================================================================

warning :  (/build/buildd-cairo-dock-plug-ins_3.0.0-1-i386-oev8aZ/cairo-dock-plug-ins-3.0.0/gvfs-integration/cairo-dock-gio-vfs.c:cairo_dock_gio_vfs_init:54) 
  VFS Deamon NOT found on DBus !

gzip: stdin: not in gzip format
tar: Child returned status 1
tar: Error is not recoverable: exiting now
warning :  (/build/buildd-cairo-dock_3.0.0-2+deb7u1-i386-iAK4mF/cairo-dock-3.0.0/src/gldit/cairo-dock-packages.c:cairo_dock_uncompress_file:104) 
  an error occured while executing 'tar xfz "/tmp/cairo-dock-net-file.ELCGqk" -C "/root/.config/cairo-dock/extras/gauges"'
cairo_dock_new_data_renderer: assertion `pRecord != NULL && pRecord->iStructSize != 0' failed
CairoKeyBinding '<Super>Return' failed!
warning :  (/build/buildd-cairo-dock_3.0.0-2+deb7u1-i386-iAK4mF/cairo-dock-3.0.0/src/gldit/cairo-dock-keybinder.c:cd_keybinder_bind:283) 
  Couldn't bind '<Super>Return' (Beheren vanaf het toetsenbord: Dock-beheer vanaf toetsenbord inschakelen/uitschakelen)
 This shortkey is probably already used by another applet or another application
 Geen Google, Gmail geen Dropbox en geen Youtube meer..Geeft een heerlijk gevoel :) Was gelukkig al verlost van MS