Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: installatie Ubuntu  (gelezen 3794 keer)

Offline Power

  • Lid
    • Poweredby
Re: installatie Ubuntu
« Reactie #25 Gepost op: 2016/10/08, 12:43:12 »
@Frederik
Ik kan hem wel gebruiken maar hij heeft een map aangemaakt in Downloads, daar kan ik hem opstarten maar niet via de menu balk.
Groetjes
Roland
Gepensioneerd piloot ( Tunis Air )

Offline Power

  • Lid
    • Poweredby
Re: installatie Ubuntu
« Reactie #26 Gepost op: 2016/10/08, 12:43:51 »
@Frederik
Ik kan hem wel gebruiken maar hij heeft een map aangemaakt in Downloads, daar kan ik hem opstarten maar niet via de menu balk.
Groetjes
Roland

blijkbaar heb ik dubbel geklikt sorry
« Laatst bewerkt op: 2016/10/08, 12:46:02 door Power »
Gepensioneerd piloot ( Tunis Air )

Offline Power

  • Lid
    • Poweredby
Re: installatie Ubuntu
« Reactie #27 Gepost op: 2016/10/08, 18:15:01 »
Bedankt mensen alles is opgelost nog een prettig weekend.

groetjes
Roland
Gepensioneerd piloot ( Tunis Air )

Offline Power

  • Lid
    • Poweredby
Re: installatie Ubuntu
« Reactie #28 Gepost op: 2016/10/16, 22:52:26 »
Nu een veertien dagen aan het werk met Ubuntu 16.0.4 en tot nu toe gaat alles goed, echter met de laatste update als ik mijn pc afsluit ( niet afmeld ) kom ik op een nieuw aanmeld scherm terecht, daar kan ik echt gaan afsluiten. Ook moet ik dikwijls de usb van mijn printer of keyboard afschakelen en terug inschakelen eer ze terug werken.
Iemand enig idee wat dit kan veroorzaken? En een oplossing eventueel.

Groetjes
Roland
Gepensioneerd piloot ( Tunis Air )

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Re: installatie Ubuntu
« Reactie #29 Gepost op: 2016/10/17, 00:29:01 »
Nu een veertien dagen aan het werk met Ubuntu 16.0.4 en tot nu toe gaat alles goed, echter met de laatste update als ik mijn pc afsluit ( niet afmeld ) kom ik op een nieuw aanmeld scherm terecht, daar kan ik echt gaan afsluiten. Ook moet ik dikwijls de usb van mijn printer of keyboard afschakelen en terug inschakelen eer ze terug werken.
Iemand enig idee wat dit kan veroorzaken? En een oplossing eventueel.

Groetjes
Roland
Start eens op met de vorige kernel. Kan vanuit het Grubmenu (opstartlader). Heb je het probleem dan ook?

Offline Power

  • Lid
    • Poweredby
Re: installatie Ubuntu
« Reactie #30 Gepost op: 2016/10/17, 13:16:40 »
@Pjotr

bedankt voor het antwoord ik heb deze morgen ontdekt als ik via Cairo-Dock afsluit alles normaal verloop. Ik mis een beetje de menu opmaak van Linux Sarah daarom het installeren van Cairo-Dock en nu nog eens nazien via mijn terminal voor mijn usb poorten ik heb er namelijk 8 stuks usb2
Wel ben er wel achtergekomen als wanneer ik mijn externe back-up disk aansluit ik dan terug mijn keyboard moet uittrekken en terug plaatsen waarbij ik verder geen hinder meer ondervind.

Groetjes

Roland
Gepensioneerd piloot ( Tunis Air )