Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Programma's geminimaliseerd laten opstarten  (gelezen 1381 keer)

soldeh

  • Gast
Programma's geminimaliseerd laten opstarten
« Gepost op: 2008/02/04, 23:46:42 »
Ik wil graag 'Todo list' geminimaliseerd laten opstarten (met alleeen tray icon)
Is dit mogelijk?

Bij voorbaat dank.

Programma's geminimaliseerd laten opstarten
« Reactie #1 Gepost op: 2008/02/05, 19:36:55 »
Bij gnome is dat niet mogelijk. Dan moet je een andere windowmanager installeren.

Enlightenment kan dat vb wel. Deze kan ook samenwerken met gnome. Dan kan je het beste van beiden combineren.

Ik heb hem ooit heel uitgebreid getest op mijn laptopje omdat ik geen compiz kon draaien en toch wat meer eye-candy wilde. Dus als je ergens op een probleempje stuit, vraag maar...

soldeh

  • Gast
Programma's geminimaliseerd laten opstarten
« Reactie #2 Gepost op: 2008/02/06, 22:24:15 »
Bedankt voor de tip! Ik heb enlightenment geinstalleerd.
Ik moet zeggen dat ik nog niet razend enthousiast ben, maar misschien is het gewoon even wennen.
Zijn er aanpassingen/instellingen die je me echt aanraadt?

Offline Johan van Dijk

  • Administrator
    • johanvandijk
Programma's geminimaliseerd laten opstarten
« Reactie #3 Gepost op: 2008/02/07, 01:30:42 »
Welk pakket is dat?
Voor gtodo is er ook een speciale package met een menu-applet: gtodo-applet die kan je als het goed is gewoon toevoegen aan je paneel door er met de rechtermuisknop op te klikken.

Programma's geminimaliseerd laten opstarten
« Reactie #4 Gepost op: 2008/02/07, 10:38:39 »
Kom er maar even tussen.  Ik zou Evolution geminimaliseerd willen kunnen opstarten....
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

Programma's geminimaliseerd laten opstarten
« Reactie #5 Gepost op: 2008/02/07, 19:11:01 »
Citaat van: soldeh
Bedankt voor de tip! Ik heb enlightenment geinstalleerd.
Ik moet zeggen dat ik nog niet razend enthousiast ben, maar misschien is het gewoon even wennen.
Zijn er aanpassingen/instellingen die je me echt aanraadt?
Ik raad enkel aan om in de terminal eens "man enlightenment" te drukken. Dan krijg je een uitgebreide uitleg hoe je het meeste uit je enlightenment kunt halen.

Ook nog...

Als je bij je login-scherm op sessies drukt, dan kan je kiezen voor enlightenment (alleen) en enlightenment samen met gnome. 't Is die laatste die ik bedoel die je moet uitproberen.

Programma's geminimaliseerd laten opstarten
« Reactie #6 Gepost op: 2008/02/07, 19:12:26 »
Citaat van: Prosper
Kom er maar even tussen.  Ik zou Evolution geminimaliseerd willen kunnen opstarten....
Met enlightenment kan je eigenlijk volledig instellen hoe je scherm(en) en desktops er uit zien bij opstart.

Programma's geminimaliseerd laten opstarten
« Reactie #7 Gepost op: 2008/02/07, 19:13:47 »
Gezien de interesse, zal ik enlightenment bij mij ook terug installeren. Ik ben toch benieuwd hoe dit werkt met compiz...