Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [OPGELOST] - Cairo-dock onder de vensters.  (gelezen 828 keer)

[OPGELOST] - Cairo-dock onder de vensters.
« Gepost op: 2009/12/19, 14:37:57 »
Cairo-dock geweldig, maar op me laptop is die direct onder de vensters en op me computer is die op de vensters. Hoe kan ik instellen dat hij ook op mij computer onder de vensters blijft?? had ergens gelezen dat die onder de vensters verschijnt een bug schijnt te zijn of zo??

« Laatst bewerkt op: 2009/12/19, 16:01:29 door shinger »

Offline Thijsg

  • Lid
Re: Cairo-dock onder de vensters.
« Reactie #1 Gepost op: 2009/12/19, 14:40:05 »
Het is mogelijk, in de instellingen moet je ergens aanvinken dat de vensters zich aanpassen aan het dock. Ook staat er vermeld dat een herstart vereist is. Ik zit nu achter openSUSE, dus ik kan het niet voor je opzoeken.

Re: Cairo-dock onder de vensters.
« Reactie #2 Gepost op: 2009/12/19, 16:01:13 »
Ik had daarvoor al veel gekloot maar toen met geen succes maar heb de optie nu wel gevonden.

Categorie-->Behaviour-->Accessibility-->Space-->Reserve Space at the edge of the screen for the dock?  aanvinken

Kan iemand dit even vergelijken met zijn nederlandstallige cairo-dock instellingen  en dat ook zo typen hoe ik dat gedaan heb. ik gebruik namelijk altijd engels versie van Ubuntu vind het fijner.

Offline Thijsg

  • Lid
Re: [OPGELOST] - Cairo-dock onder de vensters.
« Reactie #3 Gepost op: 2009/12/20, 13:21:42 »
Ik had daarvoor al veel gekloot maar toen met geen succes maar heb de optie nu wel gevonden.

Categorie-->Behaviour-->Accessibility-->Space-->Reserve Space at the edge of the screen for the dock?  aanvinken

Kan iemand dit even vergelijken met zijn nederlandstallige cairo-dock instellingen  en dat ook zo typen hoe ik dat gedaan heb. ik gebruik namelijk altijd engels versie van Ubuntu vind het fijner.
Ik zou zeggen: probeer het eens. Ik vermoed dat dit de juiste is.

Edit: ik zie nu pas dat het een cairo-dock is, ik dacht dat het AWN is, maar het zal wel op elkaar lijken.

Offline chris.

  • Lid
    • http://www.linuxmintusers.be
Re: [OPGELOST] - Cairo-dock onder de vensters.
« Reactie #4 Gepost op: 2009/12/20, 13:33:02 »

Categorie-->Behaviour-->Accessibility-->Space-->Reserve Space at the edge of the screen for the dock?  aanvinken

Kan iemand dit even vergelijken met zijn nederlandstallige cairo-dock instellingen 

klopt :)

zie screenshot: