Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Filters in Synaptics  (gelezen 1157 keer)

Filters in Synaptics
« Gepost op: 2009/03/05, 02:49:12 »
Als je Synaptics opent en via Instellingen op filters klikt, popt een venster open met alle filterinstellingen. Daar staat onder het tabblad status van alles aangevinkt, maar ook veel niet. Weet iemand wat aangevinkt moet zijn en wat uitgevinkt moet blijven?

Offline dallco

  • Lid
    • stormsail.nl
Re: Filters in Synaptics
« Reactie #1 Gepost op: 2009/03/05, 07:15:40 »
De volgende vakjes staan bij mij aangevinkt. Ik heb er nooit iets aan veranderd.

Zoekfilter => tabblad status => alles
Gebroken   => tabblad status => gebroken
Aangegeven veranderingen => tabblad status => Voor installatie of bijwerken, Voor verwijdering, Gebroken
Pakket met debconf  => tabblad status => alles
Nieuwe versie beschikbaar (upstream)  => tabblad status => Nieuwe versie beschikbaar (upstream)
Community Maintained (installed)  => tabblad status => Geinstalleerd
Missing Recommends  => tabblad status => Beleid gebroken

Frank
Blije (L)Ubuntu gebruikende familie  12.04 en 13.10

Offline joop905

  • Lid
Re: Filters in Synaptics
« Reactie #2 Gepost op: 2009/03/05, 08:40:22 »
deze bedoel je: is helemaal leeg  :D

« Laatst bewerkt op: 2009/03/05, 08:42:04 door joop905 »

Offline Tom

  • Lid
Re: Filters in Synaptics
« Reactie #3 Gepost op: 2009/03/05, 09:35:05 »
+1 ook leeg. :)
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Re: Filters in Synaptics
« Reactie #4 Gepost op: 2009/03/05, 16:27:13 »
Verstandige vrouw die Femke, maar ik zit nog steeds met de vraag waarom ik na installatie van Moonlight via Synaptics in mijn Hardy 8.04 systeem de pakketten libmono-cairo1.0-cil, libmono-cairo2.0-cil en libmono-sqlite2.0-cil moest verwijderen plus aanhankelijkheden en in mijn 8.10 systeem niet? De sleutels verschillen voor beide systemen, maar ik had per systeem de goede sleutel ingevoerd. Of zou er iets met de sleutel voor 8.04 aan de hand zijn?

Re: Filters in Synaptics
« Reactie #5 Gepost op: 2009/03/05, 18:32:24 »
Femke, je stelt een fundamentele kwestie aan de orde. Wat doe je met de onregelmatigheden die je opmerkt. Wacht je tot je er last van krijgt of pak je de kwestie aan vanaf het moment dat het zich openbaart? Mijn antwoord is het tweede. Want wacht je tot je niet meer om de problemen heen kunt, dan is er inmiddels zoveel gebeurd dat je geen juiste reconstructie meer kunt maken en rest alleen nog een algehele clean-up en een herinstallatie. Weten dat er iets is en hopen dat het nog lang goed mag gaan, is volgens mij geen vruchtbare houding. Je leert bovendien je systeem niet goed kennen en dat is ook een functie van dit blog.

Re: Filters in Synaptics
« Reactie #6 Gepost op: 2009/03/05, 19:29:32 »
Het probleem is dat na installatie van Moonlight in Hardy 8.04 ik gedwongen werd om drie programma's met afhankelijkheden te verwijderen en in Intrepid 8.10 niet. Daar zitten die programma's nog steeds in en veroorzaken geen conflict als in Hardy. Ik mag dat toch wel raar vinden en vragen wat daar de oorzaak van is?

Offline Dave

  • Lid
Re: Filters in Synaptics
« Reactie #7 Gepost op: 2009/03/06, 10:41:12 »
Het probleem is dat na installatie van Moonlight in Hardy 8.04 ik gedwongen werd om drie programma's met afhankelijkheden te verwijderen en in Intrepid 8.10 niet. Daar zitten die programma's nog steeds in en veroorzaken geen conflict als in Hardy. Ik mag dat toch wel raar vinden en vragen wat daar de oorzaak van is?

Bij mij is dat niet gepasseerd (ook 8.04)
De pakketbeheerder kijkt ook of bestanden kunnen conflicteren en dat was blijkbaar het geval bij jouw installatie.

Re: Filters in Synaptics
« Reactie #8 Gepost op: 2009/03/06, 10:54:19 »
Dat is nu de vraag, waarom bij jou niet en bij mij wel? Op mijn Intrepid 8.10 computer deed het probleem zich ook niet voor.