Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: runescape werkt niet!?  (gelezen 8210 keer)

runescape werkt niet!?
« Gepost op: 2011/07/05, 15:09:10 »
sinds ik mijn computer geformateerd heb
gaat runescape niet meer ( ik heb java gedownload)
maar als ik het interntet open en ik ga  op runescape ga en als ik op PLAY NOW klik dan valt het internet gewoon uit
ik probeerde ook runescape client te downloaden of een andere browser te proberen maar,
het doet hetzelfde

Ik heb ook een youtube filmpje ge-upload: http://www.youtube.com/watch?v=q5vuI4q_Ue8
( het doet ook hetzelfde bij andere privé servers van silab soft)

  ??? ???
gr CookieMonster00

Re: runescape werkt niet!?
« Reactie #1 Gepost op: 2011/07/05, 16:03:27 »
Je hoeft Java niet te downloaden, OpenJDK hoort gewoon geïnstalleerd te zijn, zo niet, installeer OpenJDK + IcedTea dan via het Softwarecentrum. Let op, geen Sun Java!

Wat voor grafische kaart heb je?

Offline asphyxia

  • Forumteam
Re: runescape werkt niet!?
« Reactie #2 Gepost op: 2011/07/05, 22:39:20 »
Beste cookieMonster00,

-Welke Ubuntu-versie heb je op je pc gelegd?
-Heb je de multimedia voltooid: http://sites.google.com/site/computertip/multimedia
(daar zitten OpenJDK en IcedTea in, zoals Cumulus007 hierboven al aangeeft).
Als de werkelijkheid er niet was, zou de wereld er heel anders uitzien. [Theo Maassen]
Alles is te kraken, niets is veilig, zorg dus voor zoveel mogelijk niets. [Ramana]

Re: runescape werkt niet!?
« Reactie #3 Gepost op: 2011/07/08, 12:47:33 »
normaal kan ik runescape spelen maar toen ik mijn computer geformateerd heb gaat het niet nu

Re: runescape werkt niet!?
« Reactie #4 Gepost op: 2011/07/08, 13:03:46 »
Wat bedoel je met de computer geformatteerd? Had je eerst ook Ubuntu en heb je die nu weer opnieuw geinstalleerd of ben je van Windows naar Ubuntu gegaan?

Re: runescape werkt niet!?
« Reactie #5 Gepost op: 2011/07/08, 16:03:01 »
bedankt asphyxia,cumulus007 , ik heb jullie stappen gevolgd

het probleem is opgelost ik had de plugin uitgeschakeld en opnieuw gedownload
en zo te zien werkt het


gr CookieMonster

 =D

Re: runescape werkt niet!?
« Reactie #6 Gepost op: 2011/07/17, 23:11:29 »
Werkt alleen via firefox veder werkt runsacep dan prima behalve dan dat het een enorme verveel game is.

Re: runescape werkt niet!?
« Reactie #7 Gepost op: 2011/07/22, 13:27:47 »
Het kan aan mij liggen, maar jouw Youtube filmpje lijkt een Windows systeem te hebben?

Re: runescape werkt niet!?
« Reactie #8 Gepost op: 2011/07/28, 16:18:58 »
Het kan aan mij liggen, maar jouw Youtube filmpje lijkt een Windows systeem te hebben?

Dit heeft ook helemaal niks met Ubuntu te maken vermoed ik.  :rolleyes:
Meer weten over Ubuntu? Bezoek mijn site dan eens:
Simpelbuntu


Offline ibowg66

  • Lid
Re: runescape werkt niet!?
« Reactie #9 Gepost op: 2012/09/06, 10:38:43 »
hey alemaal .. Ik ga in die spel druk op play free now je weet toch daarna hij laad 1 seconde blijft hij vastzitten k wacht k wacht er komt iets dat runescape niet reageert k ga naar taakbeheer ik druk op activeren enzo maar toch lukt niet :S:S

Re: runescape werkt niet!?
« Reactie #10 Gepost op: 2012/09/06, 15:08:25 »
hey alemaal .. Ik ga in die spel druk op play free now je weet toch daarna hij laad 1 seconde blijft hij vastzitten k wacht k wacht er komt iets dat runescape niet reageert k ga naar taakbeheer ik druk op activeren enzo maar toch lukt niet :S:S
Begrijp je inmiddels dat dit een forum is voor Ubuntu-gebruikers? Als je Windows gebruikt moet je ergens anders zijn (http://www.nationaalcomputerforum.nl).

Re: runescape werkt niet!?
« Reactie #11 Gepost op: 2012/09/06, 15:22:04 »
Hoe weet je of ie Windows gebruikt of niet? Hij heeft pas 1 berichtje geplaatst en dat is deze.

Re: runescape werkt niet!?
« Reactie #12 Gepost op: 2012/09/06, 15:36:24 »
Hoe weet je of ie Windows gebruikt of niet? Hij heeft pas 1 berichtje geplaatst en dat is deze.
"Taakbeheer" is typisch iets voor Windows, en zelfs al bedoelde hij gnome-system-monitor, dan ging die vlieger nog niet op, want die heeft geen knop "Activeren" (i.t.t. Windows taakbeheer).