Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: SKYPE  (gelezen 832 keer)

Offline foxyfox

  • Lid
SKYPE
« Gepost op: 2012/01/28, 20:19:29 »
Ik heb Skype geïnstalleerd maar mijn (window) bekenden lichten niet op. Ik kan ook geen verbinding met ze maken. Bij test is mijn video perfect maar in het programma vind ik de video niet terug.
Willem :|

Offline valk

  • Lid
    • mpvalk
Re: SKYPE
« Reactie #1 Gepost op: 2012/01/29, 11:12:55 »
Hoi, welkom op het forum.

Ik geloof dat ik je probleem niet helemaal begrijp, probeer duidelijk uit te leggen waar je vastloopt dan kan men je hier makkelijker helpen.

Wat betreft je contacten probleem, het lijkt alsof je niet ingelogd bent. Klopt dat? En als je niet ingelogd bent zal video inderdaad niet werken.

Offline foxyfox

  • Lid
Re: SKYPE
« Reactie #2 Gepost op: 2012/01/29, 14:33:45 »
Ik kreeg het volgende bericht:
The current network does not support Skype Acces. Plaese try another available public WIFI network.
Heb geen idee wat ik hier mee moet.

In Windows zie ik welke contact personen online zijn (groen) en welke niet. In Ubuntu met Skype blijven alle contactpersonen zwart, alleen de echo (het test nummer van Skype) is groen. De test zegt dat Skype goed is geïnstalleerd maar dat betreft kennelijk alleen geluid. Overigens werkt de video wel in het menu voor instellingen. Er moet dus iets verkeerd zitten in de manier waarop Skype verbonden wordt.
Ik werk met draadloos van UPC maar weet niet of dat invloed heeft.
Alvast bedankt.

Willem

Offline foxyfox

  • Lid
Re: SKYPE
« Reactie #3 Gepost op: 2012/01/29, 15:24:24 »
Dank voor je antwoord. Helder en duidelijk. Ik ga kijken of ik er uit kom bij beveiligingen, als dat niet helpt neem ik contact op met de provider.