Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Weatherindicator crasht bij wijzigen instellingen.  (gelezen 897 keer)

Weatherindicator crasht bij wijzigen instellingen.
« Gepost op: 2012/12/15, 13:35:02 »
Hallo jongens,

Ik heb op mijn laptop Ubuntu 12.10 32bit geinstalleerd met gnome-session-fallback. Nu heb ik de weatherindicator geactiveerd en probeer dan de plaats en farenheit te wijzigen naar woonplaats dichtbij mijn woonplaats en farenheit naar Celcius. Alleen hij crasht iedere keer.

Iemand misschien een workaround om de instellingen bij startup al te wijzigen? Zoals meestal het kan door middel van "dconf editor"?

Re: Weatherindicator crasht bij wijzigen instellingen.
« Reactie #1 Gepost op: 2012/12/15, 13:38:11 »
Wat gedetailleerde printscreen.


Re: Weatherindicator crasht bij wijzigen instellingen.
« Reactie #2 Gepost op: 2012/12/15, 13:41:12 »
3de printscreen

Re: Weatherindicator crasht bij wijzigen instellingen.
« Reactie #3 Gepost op: 2012/12/15, 13:41:36 »
4de printscreen

Re: Weatherindicator crasht bij wijzigen instellingen.
« Reactie #4 Gepost op: 2012/12/15, 13:41:54 »
5de printscreen

Re: Weatherindicator crasht bij wijzigen instellingen.
« Reactie #5 Gepost op: 2012/12/15, 17:18:31 »
Het is een gekend probleem: https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/indicator-weather/+bug/743541

Installeer een ander applet! (Programma wordt blijkbaar niet door Canonical ondersteund)

Offline Mikkel

  • Lid
Re: Weatherindicator crasht bij wijzigen instellingen.
« Reactie #6 Gepost op: 2012/12/15, 17:20:25 »
Pas geleden nog iets gelezen over crashende weatherindicator........
Het gaat om een andere Ubuntu-versie, maar is dit probleem hetzelfde als jij hebt? Staat ook een oplossing bij.

Re: Weatherindicator crasht bij wijzigen instellingen.
« Reactie #7 Gepost op: 2012/12/19, 12:22:57 »
Het is een gekend probleem: https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/indicator-weather/+bug/743541

Installeer een ander applet! (Programma wordt blijkbaar niet door Canonical ondersteund)

Weet jij een hele goede alternatief? Liefst iets dat gewoon op de balk zichtbaar is, i.p.v. een venstertje.

Pas geleden nog iets gelezen over crashende weatherindicator........
Het gaat om een andere Ubuntu-versie, maar is dit probleem hetzelfde als jij hebt? Staat ook een oplossing bij.

Het kan best zijn ja, maar daar is het alternatief stormcloud aangeboden en dat is echt een venster :S. In iedere geval dank je wel voor de suggestie.

Re: Weatherindicator crasht bij wijzigen instellingen.
« Reactie #8 Gepost op: 2012/12/23, 23:32:36 »
Wat heb ik een geluk. Ik heb een alternatief voor gevonden.

http://www.webupd8.org/2012/12/get-htc-like-weather-clock-widget-in.html

[OPGELOST]Weatherindicator crasht bij wijzigen instellingen.
« Reactie #9 Gepost op: 2012/12/23, 23:33:03 »
Hallo jongens,

Ik heb op mijn laptop Ubuntu 12.10 32bit geinstalleerd met gnome-session-fallback. Nu heb ik de weatherindicator geactiveerd en probeer dan de plaats en farenheit te wijzigen naar woonplaats dichtbij mijn woonplaats en farenheit naar Celcius. Alleen hij crasht iedere keer.

Iemand misschien een workaround om de instellingen bij startup al te wijzigen? Zoals meestal het kan door middel van "dconf editor"?

Weatherindicator crasht bij wijzigen instellingen.
« Reactie #10 Gepost op: 2012/12/23, 23:33:30 »
Hallo jongens,

Ik heb op mijn laptop Ubuntu 12.10 32bit geinstalleerd met gnome-session-fallback. Nu heb ik de weatherindicator geactiveerd en probeer dan de plaats en farenheit te wijzigen naar woonplaats dichtbij mijn woonplaats en farenheit naar Celcius. Alleen hij crasht iedere keer.

Iemand misschien een workaround om de instellingen bij startup al te wijzigen? Zoals meestal het kan door middel van "dconf editor"?


[OPGELOST] - Weatherindicator crasht bij wijzigen instellingen.
« Reactie #12 Gepost op: 2012/12/23, 23:34:44 »
Hallo jongens,

Ik heb op mijn laptop Ubuntu 12.10 32bit geinstalleerd met gnome-session-fallback. Nu heb ik de weatherindicator geactiveerd en probeer dan de plaats en farenheit te wijzigen naar woonplaats dichtbij mijn woonplaats en farenheit naar Celcius. Alleen hij crasht iedere keer.

Iemand misschien een workaround om de instellingen bij startup al te wijzigen? Zoals meestal het kan door middel van "dconf editor"?


Re: [OPGELOST]Weatherindicator crasht bij wijzigen instellingen.
« Reactie #14 Gepost op: 2012/12/23, 23:36:03 »
--