Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Dell V310 printer, gezocht foto of plaatje van de papier controle led?  (gelezen 774 keer)

Waar ik les geef heeft iemand hardhandig papier uit de printer getrokken of in de printer gestopt. Hierdoor is een plaatje met een ledje? losgeschoten. Ik heb al een tijdje geprobeert om dit plaatje weer op zijn plek te krijgen. Maar het lijkt er op of er nog iets in de printer ligt. Voordat ik de printer geheel demonteer wil ik graag een plaatje of foto van het betrefende onderdeel zien, om te kijken of er inderdaad nog iets ontbreekt. Alvast bedankt voor de hulp.
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.


Re: Dell V310 printer, gezocht foto of plaatje van de papier controle led?
« Reactie #2 Gepost op: 2010/12/14, 16:27:31 »
Die handleiding heb ik. Alleen staat daar niet een plaatje in van wat ik bedoel. Even onder de papiersteun zit een ledje of sensor, op een plaatje met aan iedere kant twee pennetjes, die controleert of er papier in zit. Het steuntje waar dit in vast hoort te zitten heeft twee gaatjes, in twee schuin uitlopende balkjes, alleen past het plaatje daar niet in, omdat de aansluitdraden van de sensor in de weg zitten. Vandaar dat ik denk dat er nog een onderdeeltje mist. Ik ben nu thuis, ik zal anders morgen een paar foto's nemen.

In der Beschränkung zeigt sich der Meister.