Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Mozilla Thunderbird 2.0.0.5  (gelezen 664 keer)

Corne

  • Gast
Mozilla Thunderbird 2.0.0.5
« Gepost op: 2007/07/21, 18:20:27 »
Ik zie dat er een nieuwe versie van Mozilla Thunderbird is. Kan ik deze gewoon over de oude versie van Ubuntie heen zetten? Waarom wordt deze trouwens niet automatisch ge-update via de updatemanager in Ubuntu?

Mozilla Thunderbird 2.0.0.5
« Reactie #1 Gepost op: 2007/07/21, 18:43:15 »
Dat komt wel maar je moet even geduld hebben. Soms moet je voor zo'n update wachten tot een nieuwe release van Ubuntu. Waarom er soms daarvoor gekozen wordt, zal wel met stabiliteit temaken hebben.

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Mozilla Thunderbird 2.0.0.5
« Reactie #2 Gepost op: 2007/07/21, 18:53:37 »
Zoals Dadio zegt: het is een stabiliteitskwestie. In beginsel blijf je dezelfde programmaversies gebruiken die je bij installatie van Ubuntu had. Zo weet je ook zeker, dat je systeem stabiel blijft.

Wel krijg je veiligheidsupdates op je programma's. Enfin, als het goed werkt en automatisch veilig wordt gehouden, waarom zou je dan de nieuwste versie willen van een progje?

En in oktober komt er alweer een nieuwe Ubuntuversie, met uiteraard ook de nieuwste programma's.....  :-)

Groet, Pjotr.

Mozilla Thunderbird 2.0.0.5
« Reactie #3 Gepost op: 2007/07/21, 21:22:17 »
ik heb eergisteren ersie 2 van thunderbird geinstalleerd in feisty...gewoon voor de webmail extensies...en tot nu nog geen problemen (we zijn wel nog maar 2 dagen verder...)

Corne

  • Gast
Mozilla Thunderbird 2.0.0.5
« Reactie #4 Gepost op: 2007/07/21, 22:27:03 »
Bedankt voor jullie reacties, ik denk dat ik inderdaad maar op afwacht tot oktober.

Groet Corne