Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: artikel "Ubuntu Branden" in wiki updaten  (gelezen 3468 keer)

artikel "Ubuntu Branden" in wiki updaten
« Gepost op: 2010/04/11, 18:47:09 »
binnekort komt er een nieuwe ubuntu telg aan moet ik jullie waarschijnlijk niet meer zeggen en daarom is het misschien eens tijd deze pagina"http://wiki.ubuntu-nl.org/UbuntuBranden"
eens een grondige update te geven ?
heb hierbij enkele vraagjes
kan er iemand zorgen voor screenshots van "mac osx" "xp" en "vista" aangezien ik deze versie's niet heb en beginnende gebruikers graag nederlandse info hebben


Re: artikel "Ubuntu Branden" in wiki updaten
« Reactie #1 Gepost op: 2010/04/11, 19:36:00 »
XP wilt wel lukken, dat heeft mijn zoon nog wel. Waar wil je screenshots van hebben?
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline siegi

  • Lid
Re: artikel "Ubuntu Branden" in wiki updaten
« Reactie #2 Gepost op: 2010/04/11, 19:44:42 »
Ik heb hier nog een windows 7 van ma3d.
Want ik geloof dat windows 7 nu eindelijk zonder extra programma's iso kan branden :p
vista zal waarschijnlijk hetzelfde zijn als xp alleen het thema is anders.

Re: artikel "Ubuntu Branden" in wiki updaten
« Reactie #3 Gepost op: 2010/04/11, 19:44:59 »
XP wilt wel lukken, dat heeft mijn zoon nog wel. Waar wil je screenshots van hebben?
InfraRecorder hoe je de iso celecteert en eventueel de brandsnelheid aanpast enz (misschien ook van het pictogrammatje van het programma) eventuele opmerkingen ook welkom (heb deze programma's niet gebruikt)

Re: artikel "Ubuntu Branden" in wiki updaten
« Reactie #4 Gepost op: 2010/04/11, 19:56:05 »
InfraRecorder zit dat op Windows? Anders zal ik XP in een VB moeten installeren.
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Re: artikel "Ubuntu Branden" in wiki updaten
« Reactie #5 Gepost op: 2010/04/11, 19:57:22 »
InfraRecorder zit dat op Windows? Anders zal ik XP in een VB moeten installeren.
zit er in xp een standaard programma voor dat te branden ? neen ik kies dit omdat de engelse wiki ook voor deze kiest omdat hij open source is

Re: artikel "Ubuntu Branden" in wiki updaten
« Reactie #6 Gepost op: 2010/04/11, 20:05:12 »
Ik weet het niet, het ging er om of het programma op Windows draait, ik begrijp dat het zo is van jou. Ik zal het even downloaden en op de Engelse Wiki kijken wat voor een plaatjes er bij staan.
« Laatst bewerkt op: 2010/04/11, 20:09:40 door Gijsbert »
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Re: artikel "Ubuntu Branden" in wiki updaten
« Reactie #7 Gepost op: 2010/04/11, 20:49:49 »
Als je wil kan ik altijd voor vista of w7 screens zorgen, als je zegt wat je moet hebben.
Die vista is in geen jaar meer gestart en die w7 staat op de pc van mijn ouders, maar ze zouden moeten werken.
http://leerubuntu.org (ubuntu zonder moeilijke woorden)
VoidWarranties (Hackerspace) Antwerpen
Microsoft isn't evil, they just make really crappy operating systems. - Linus Torvalds

Re: artikel "Ubuntu Branden" in wiki updaten
« Reactie #8 Gepost op: 2010/04/15, 13:24:21 »
Ik moest net toch een iso branden, dus ik heb ineens fototjes genomen, dit is Windows 7:

Instructies:
klik rechts op de iso en kies voor schijfkopiebestand branden


Stap 2, in het kader dat nu verschijnt zet je een vinkje bij Schijf controleren na branden, daarna druk je op branden


Stap 3, wacht tot de cd automatisch wordt uitgeworpen en dit kader verschijnt:


Als er fouten verschijnen brand dan de cd opnieuw.
http://leerubuntu.org (ubuntu zonder moeilijke woorden)
VoidWarranties (Hackerspace) Antwerpen
Microsoft isn't evil, they just make really crappy operating systems. - Linus Torvalds