Interactief > Algemeen

Mag .DOCX door de overheid gebruikt worden?

<< < (2/2)

DeBaas:
Ron je hebt gelijk, sinds 2006 ongeveer?
Daarvoor zijn/waren er vele doc/docx-en aanwezig op diverse sites.
Deze hoefden, toen, niet verwijderd/omgezet te worden geloof ik.

HWE64:
Ron, ook de overheid verzaakt. zie stap 5  https://www.rvo.nl/subsidies-financiering/isde/woningeigenaren/stappenplan-woningeigenaren

Ron:
Kijk naar de tabellen, die ik gemaakt heb sinds begin december.
En te bedenken, dat dit de 4e keer is, dat ik alle gemeenten heb nagelopen.
Het leuke is, dat sommige overheden reageren met een bedankje,ze zijn al blij dat er een burger is die er op let.
Er was dit keer ook één gemeente die niet wilde dat ik het publiceerde, deze heb ik maar doorverwezen naar het ministerie :lol:
Het toppunt was 4 jaar geleden een gemeente waarvan het hoofd ICT reageerde d.m.v. een bijlage in de email, in DOCX formaat.
Die zal wel een aantal bevorderingen hebben gemist de afgelopen jaren..........

partyrabbit:

--- Citaat van: Ron op 2023/01/24, 19:08:32 ---Het toppunt was 4 jaar geleden een gemeente waarvan het hoofd ICT reageerde d.m.v. een bijlage in de email, in DOCX formaat.

--- Einde van citaat ---
LOL  =D
Maar zit er zo een dan niet ff expres te stangen??

PS: Zo een zou van mij een reactie krijgen in een bestandstype wat HIJ dan weer niet kan lezen.  ^-^ #spiegelen " >:( Ik kan niet...", "Sjah, pcies, herkenbaar. Snapie? =D"


--- Citaat van: Ron op 2023/01/24, 19:08:32 ---Het leuke is, dat sommige overheden reageren met een bedankje,ze zijn al blij dat er een burger is die er op let.

--- Einde van citaat ---

Bedanken doen ze mij nou net weer niet ^-^ (want ik ben niet zo actief als jij), maar als ik ze er op attendeer (waar actueel) dan ervaar ik vrijwel altijd vriendelijke medewerking (zoals ik al zei).
Ik zeg dan ook, zeg het gewoon als het aan de orde is.

Ron:

--- Citaat van: partyrabbit op 2023/01/25, 14:45:58 ---
--- Citaat van: Ron op 2023/01/24, 19:08:32 ---Het toppunt was 4 jaar geleden een gemeente waarvan het hoofd ICT reageerde d.m.v. een bijlage in de email, in DOCX formaat.

--- Einde van citaat ---
Zo een zou van mij een reactie krijgen in een bestandstype wat HIJ dan weer niet kan lezen.

--- Einde van citaat ---
Ach, één e-mail naar de burgemeester had meer effect, na één week was het aangepast.
Maar schrijven naar een overkoepelend orgaan, Ministerie van BZK, of Logius heeft ook effect :lol:

Bijkomend probleem is ook, dat op ICT gebied iedereen het wiel wil uitvinden, iets dat ons (belasting betalers) handen vol geld kost.
Gelukkig komt er steeds meer samenwerking en wordt steeds meer als OpenSource ontwikkeld.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie