Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: firefox 2.0 installeren  (gelezen 676 keer)

nils holkerson

  • Gast
firefox 2.0 installeren
« Gepost op: 2006/11/06, 14:36:09 »
ik draai xubuntu 6.06 en wil firefox 2.0 installeren. in synaptic kan ik het niet vinden, volgens mijn bronnenlijst is 1.5.7 de nieuwste versie??? (ik heb 5 dagen geleden nog een sources.list van source-o-matic gehaald. kan iemand me de bron geven van firefox 2? of doe ik iets helemaal verkeerd?

NESFreak

  • Gast
firefox 2.0 installeren
« Reactie #1 Gepost op: 2006/11/06, 14:55:38 »
dat komt omdat firefox 2 nog niet gebackport is voor 6.06. t schijnt nogal veel moeite te zijn. Je kunt m wel vanaf de offici

Offline woteb

  • Lid
firefox 2.0 installeren
« Reactie #2 Gepost op: 2006/11/06, 14:57:28 »
Citaat van: nils holkerson
ik draai xubuntu 6.06 en wil firefox 2.0 installeren. in synaptic kan ik het niet vinden, volgens mijn bronnenlijst is 1.5.7 de nieuwste versie??? (ik heb 5 dagen geleden nog een sources.list van source-o-matic gehaald. kan iemand me de bron geven van firefox 2? of doe ik iets helemaal verkeerd?
Ja.... (HELAAS.... ;)  ) een illusie koesteren.... FF2.0 zul je handmatig moeten installeren, er komt geen upgrade onder Dapper. Elders op het forum staat hierover meer.
Laptop, HP 550, Dual Core 1 GB RAM/2 Ghz:: Debian 5.0 Testing (Squeeze)  (lite-blokkendoos editie) Fluxbox / IceWM / XFCE4 / Openbox / LXDE.
3 Werkstations + 1 laptop: Debian 5.0 Testing (Squeeze)  (lite-blokkendoos editie Gnome/XFCE/IceWM)
Server: Debian 5.0 Stable (Lenny)