Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [OPGELOST]Gnome-panel  (gelezen 819 keer)

timmy

  • Gast
[OPGELOST]Gnome-panel
« Gepost op: 2009/03/12, 21:12:11 »
Goeienavond,

Bij het inloggen krijg ik de volgende foutmelding:

Er trad een fout op bij het laden of opslaan van configuratieinformatie voor gnome-panel. Sommige configuratieinstellingen werken mogelijk niet.

Als ik op details klik, krijg ik de volgende details:

Ongelijk type: Verwachte ‘string’ kreeg ‘int’ voor sleutel /apps/nautilus/desktop/computer_icon_name
Ongelijk type: Verwachte ‘string’ kreeg ‘int’ voor sleutel /apps/nautilus/desktop/computer_icon_name
Ongelijk type: Verwachte ‘string’ kreeg ‘int’ voor sleutel /apps/nautilus/desktop/computer_icon_name
Ongelijk type: Verwachte ‘string’ kreeg ‘int’ voor sleutel /apps/nautilus/desktop/computer_icon_name
Ongelijk type: Verwachte ‘string’ kreeg ‘int’ voor sleutel /apps/nautilus/desktop/computer_icon_name

Goed, lijkt me duidelijk  ^-^

Maar weet iemand ook hoe ik dit op moet lossen? Heb al een herstart gedaan, maar helpt niet...
« Laatst bewerkt op: 2009/03/13, 15:53:13 door Linus Torvalds »

timmy

  • Gast
Re: Gnome-panel
« Reactie #1 Gepost op: 2009/03/12, 21:14:22 »
Oh ja, ik heb inderdaad de naam van mijn computer-icoontje veranderd, maar kan hem niet meer terug zetten naar normaal...
« Laatst bewerkt op: 2009/03/13, 15:49:19 door Linus Torvalds »

Zeester

  • Gast
Re: Gnome-panel
« Reactie #2 Gepost op: 2009/03/12, 21:15:01 »
Dat pad; /apps/nautilus/desktop/computer_icon_name is het pad in gconf.
Ik heb daar <no value> staan, wat staat erbij jou dan?

timmy

  • Gast
Re: Gnome-panel
« Reactie #3 Gepost op: 2009/03/12, 21:15:24 »
0

Zeester

  • Gast
Re: Gnome-panel
« Reactie #4 Gepost op: 2009/03/12, 21:16:42 »
Probeer het eens te veranderen in <no value>
Ik weet niet of gconf taalafhankelijk is... maar probeer het eens in te vullen en kijk wat er gebeurd.

timmy

  • Gast
Re: Gnome-panel
« Reactie #5 Gepost op: 2009/03/12, 21:17:55 »
Ha, al opgelost. Sleutel verwijderd, en gelijknamige weer aangemaakt met als waarde "Computer" in de modus "Tekenreeks". Sorry dat ik niet eerder daarnaar had gekeken. Hoop dat iemand anders er ook nog wat aan heeft...