Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: gutsy vraagje  (gelezen 856 keer)

Offline patrick

  • Lid
gutsy vraagje
« Gepost op: 2007/10/14, 19:27:58 »
Ik werk nu al met gutsy beta versie.
Is het beter een volledige nieuwe installatie te doen als de definitieve versie uitkomt of is het automatisch updaten voldoende.
Acer desktop met intel E5200 - 4Gb Ram - ATI RADEON HD3450 256Mb - 640Gb HD en 1 van 320 Gb.
Dual boot systeem met Ubuntu 11.04 32Bit en Windows 7 Ultimate 32Bit

gutsy vraagje
« Reactie #1 Gepost op: 2007/10/14, 19:41:28 »
Ik, maar dat is mijn persoonlijke mening, download de Gutsy en doe dan een verse install. Eigenlijk neemt het zoveel tijd niet in beslag en ik mag aannemen dat je goede back-ups hebt... Dus.
Ik heb als alles meezit er drie te doen, twweemaal Gnome en een Kde.
Ga van mijn bureeltje boven een Ubuntu draaiend geheel maken, samen met de Mac.
Groet,
Freddy
Packard Bell desktop 1024MB : Ubuntu 11.04
Intel computer 512MB : Xubuntu 11.04
HP - paviljon 1024 MB : Bodhi Linux

stijngysemans

  • Gast
gutsy vraagje
« Reactie #2 Gepost op: 2007/10/14, 21:49:20 »
De sterkte van het apt-get systeem is net dat je nooit geen install moet doen als er een nieuwe versie uitkomt. Ik heb mijn ubuntu nog nooit opnieuw geinstalleerd. Hij draait nu al 10 maanden: eventjes edgy, geupgrade naar feisty en nu sinds de beta op gutsy!

Updates lopen perfect. Dit is ook de reden waarom ik geen opensuse gebruiker ben.

Offline bartek

  • Lid
    • http://bartek.blogsome.com
gutsy vraagje
« Reactie #3 Gepost op: 2007/10/14, 21:57:46 »
Vanaf de beta lijkt het me ook niet nodig, ik heb Gutsy reeds voor Tribe1 en in mijn geval er wel al veel verandert dus voor mij wel een clean install.
| Deliberando saepe perit occasio |

"Car la vie est un bien perdu quand on n'a pas vécu comme on l'aurait voulu"

gutsy vraagje
« Reactie #4 Gepost op: 2007/10/15, 11:13:18 »
ik heb ook geinstalleerd vanaf de beta, en ben niet echt van plan om een clean install te doen...

ik ga wel een gutsy cdke bestellen en tegen dat die hier is zie ik dan wel of men systeem nog goed loopt...