Teams > Vertalingen

Xubuntu 18.04 Prullenbak vertaling

<< < (7/8) > >>

Pjotr:

--- Citaat van: nieuwbie op 2020/02/18, 18:36:15 ---Ik weet niet of dit off-topic is, maar is het iemand opgevallen dat Synaptic in welke distro dan ook ook altijd nog Engelstalige knoppen heeft als 'Cancel' en 'Apply'? Vaak gemengd met Nederlands.

Klein schoonheidsfoutje, niet essentieel, maar wel hardnekkig :)

--- Einde van citaat ---

Bij mij toch niet, hoor (klik op de afbeelding om haar te vergroten):

Linux Mint 19.3.  :)

partyrabbit:
Hier ook niet. Op geen enkele computer. Allemaal NL.
Diversen, Ubuntu en verschillende afgeleiden.

Toch maar even bij je taalpakketjes kijken of ze er allemaal zijn. En ik heb en knop voor Systeembreed toepassen. Jij misschien ook?

En om je deelvraag te beantwoorden. Ik kan ook niet zeggen of dit te ver offtopic is. Ik denk van wel.

nieuwbie:

--- Citaat van: Pjotr op 2020/02/18, 18:43:50 ---Bij mij toch niet, hoor (klik op de afbeelding om haar te vergroten):

Linux Mint 19.3.  :)

--- Einde van citaat ---

Nou ja het is in de ehm kleinere schermpjes, zoals bevestiging van het willen installeren. Maar ik geloof zo dat Mint superieur is en dat er wel uit heeft gevist :)

https://imgur.com/a/WIkAJ5I

nieuwbie:

--- Citaat van: partyrabbit op 2020/02/18, 18:58:03 ---Hier ook niet. Op geen enkele computer. Allemaal NL.
Diversen, Ubuntu en verschillende afgeleiden.

Toch maar even bij je taalpakketjes kijken of ze er allemaal zijn. En ik heb en knop voor Systeembreed toepassen. Jij misschien ook?

En om je deelvraag te beantwoorden. Ik kan ook niet zeggen of dit te ver offtopic is. Ik denk van wel.

--- Einde van citaat ---

Ja hoor, systeembreed Nederlands. Maar in elke *buntu is het bij mij hetzelfde. Hier en daar wat Engelstalige knopopschriften.

Oh dan zwijg ik verder  :-X Excuus.

Pjotr:
Ook hier alles in orde bij de vervolgschermpjes:

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie