Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Muon Softwarecentrum: Ubuntu Softwarecentrum voor Kubuntu!  (gelezen 2195 keer)

Muon Softwarecentrum: Ubuntu Softwarecentrum voor Kubuntu!
« Gepost op: 2010/12/05, 00:12:05 »
http://jontheechidna.wordpress.com/2010/12/04/muon-is-now-the-muon-package-management-suite/
Yes!!!! Muon begon al zo goed als pakketbeheer-alternatief voor Synaptic, nu is er ook het Softwarecentrum :) Muon is nu volledig uitgegroeid tot pakketbeheer, updater en softwarecentrum. Ik gebruik hem al vanaf de SVN-versie van Muon en hij draait echt super en werkt net zo makkelijk als het Ubuntu Softwarecentrum :) Een bèta wordt een deze dagen verwacht voor degenen die liever de bèta-versie via pakketten testen. Ook staat Muon nu op de planning om KPackageKit in 11.04 te gaan vervangen.

Offline asphyxia

  • Forumteam
Re: Muon Softwarecentrum: Ubuntu Softwarecentrum voor Kubuntu!
« Reactie #1 Gepost op: 2010/12/05, 01:14:33 »
Ik ben me al tijden aan het ergeren aan KPackagekit als Software manager in KDE. Elke keer geef ik het weer het voordeel van de twijfel, maar helaas  :|
Sinds een aantal weken heb ik Muon draaien op Kubuntu 10.10, en ik moet zeggen dat dit programma al heel wat vriendelijker en professioneler overkomt. Het zal me een zorg zijn in wat voor ontwikkelfase dit zit (even overdrijven  ;)), het werkt ...
Als de werkelijkheid er niet was, zou de wereld er heel anders uitzien. [Theo Maassen]
Alles is te kraken, niets is veilig, zorg dus voor zoveel mogelijk niets. [Ramana]

Re: Muon Softwarecentrum: Ubuntu Softwarecentrum voor Kubuntu!
« Reactie #2 Gepost op: 2010/12/05, 11:34:09 »
asphyxia +100 :)
En nu met het Softwarecentrum als aanvulling op Muon pakketbeheer rockt het helemaal wat mij betreft :)