Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Bug in het forum-programma  (gelezen 1508 keer)

Bug in het forum-programma
« Gepost op: 2015/02/26, 11:20:34 »
Blijkbaar zit er een bug in het forum-programma. Toen ik op 2015/02/18 de draad oppikte van een eigen posting van 2014/11/16 (https://forum.ubuntu-nl.org/index.php?topic=86778.msg932132#msg932132) kreeg ik een melding dat ik reageerde op een oude posting. Verder liep alles normaal.  Alleen verscheen mijn posting niet in de lijst van "Toon ongelezen berichten..." en als er een reactie kwam stond dat niet in de lijst "Toon nieuwe reacties...". Vermits ik niets zag verschijnen dacht ik dat niemand erop gereageerd had.  Toen ik vandaag toevallig in het forum zocht naar "XSane" kwam ik op mijn eigen posting uit.

Offline Ron

  • Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
Re: Bug in het forum-programma
« Reactie #1 Gepost op: 2015/02/26, 12:46:05 »
Blijkbaar zit er een bug in het forum-programma.
Misschien een misvatting, maar:
Wanneer je een artikel plaatst, dan komt dat niet bij jou in de nieuwe berichten, tenslotte heb je het al gelezen.
Wanneer je reageert op een artikel van een aantal weken oud, dan krijg je een waarschuwing, mogelijk had je het niet gezien.
Nieuwe reacties op jouw berichten, is dat niet voor privé berichten? (ik weet het niet).
Hier gebruik ik altijd Toon ongelezen berichten sinds je laatste bezoek, dat geeft alle nieuwe berichten, maar wel één malig, nadat je de lijst hebt gezien, wordt alles weer op gelezen gezet.

Dit werkt ander dan b.v. bij een PHPBB forum, waar je alles op gelezen kan zetten, maar dit toch nog een aantal uren (dag ?) bij ongelezen berichten blijft staan.
Openstandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData voorstander.
Xubuntu gebruiker en voorstander
Er is ook nog een andere hobby.