Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: tapatalk  (gelezen 1883 keer)

tapatalk
« Gepost op: 2014/08/14, 23:46:34 »
Geachte forum beheerders.

De laatste twee jaar is er niet meer over gesproken geloof ik, maar komt er een mogelijkheid om dit forum via tapatalk te bekijken?
Server: Ubuntu 14.04 server edition
1 x Desktop: Mint 17.1
Netbook: Acer Aspire One Xubuntu 12.04.
Laptops: 1 x Asus Linux Mint 17.1, 1 x Acer XUbuntu 12.04

Re: tapatalk
« Reactie #1 Gepost op: 2014/08/15, 01:24:36 »
Neen. En wel om de reden dat de gratis versie ads vertoont wat we niet willen hebben en de niet-ad-versie betaald is.

Re: tapatalk
« Reactie #2 Gepost op: 2014/08/15, 18:03:45 »
Eerlijk gezegd een rare beredenering.
Server: Ubuntu 14.04 server edition
1 x Desktop: Mint 17.1
Netbook: Acer Aspire One Xubuntu 12.04.
Laptops: 1 x Asus Linux Mint 17.1, 1 x Acer XUbuntu 12.04

Re: tapatalk
« Reactie #3 Gepost op: 2014/08/15, 20:29:22 »
Eerlijk gezegd een rare beredenering.

Hoezo is dat een rare beredenering? Dit is de beredenering die we al jaren voeren wanneer iemand naar Tapatalk-ondersteuning vraagt en die is niet gewijzigd. Beheer wil geen ads, dus moeten we naar de betaalde versie. Maar wie gaat dat betalen?

Re: tapatalk
« Reactie #4 Gepost op: 2014/08/15, 22:31:24 »
Verkeerd begrepen, mijn fout. Ik dacht dat je de cliƫnt versie bedoelde met ads of betalen.
Server: Ubuntu 14.04 server edition
1 x Desktop: Mint 17.1
Netbook: Acer Aspire One Xubuntu 12.04.
Laptops: 1 x Asus Linux Mint 17.1, 1 x Acer XUbuntu 12.04

Re: tapatalk
« Reactie #5 Gepost op: 2015/03/25, 20:28:22 »
Dit is een bump. Ik heb dezelfde vraag, omdat we een tapatalk client hebben op Ubuntu Phone!

Nu heb ik de tapatalk FAQ eens doorgenomen, en de gratis versie is (tegenwoordig) ad-vrij.

Is het nu te overwegen?

Offline Johan van Dijk

  • Administrator
    • johanvandijk
Re: tapatalk
« Reactie #6 Gepost op: 2015/03/25, 21:03:38 »
Nee.

De reden is dat Tapatalk zich niet houdt aan allerlei richtlijnen over hoe plugins zouden moeten werken die de ontwikkelaars van SMF opgesteld hebben. Daarom zijn de plugins verwijderd van de SMF site en krijg je daar geen ondersteuning meer. We zijn dan aangewezen op support vanuit Tapatalk en daar zijn ook weer een hoop negatieve ervaringen over te vinden.

Reden nummer 2 is dat Tapatalk rommelt met eigen manieren om accounts te registreren en in te loggen, wat onze beveiliging tegen spammers en andere onverlaten omzeilt. En daar is een hoop werk in gestoken en bespaart ons nu een paar uur per dag aan rommel opruimen. Dus dat gaan we niet ongedaan maken.

Tot slot is het al een aantal keer voorgekomen dat een update van de Tapatalk mod SMF kapot maakt waardoor het hele forum niet meer werkt. En veiligheidsproblemen die pas opgepakt werden nadat er op grote schaal misbruik van gemaakt werd. Wat dat betreft heb ik dus weinig vertrouwen in de competenties van de ontwikkelaars.